• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۴
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403070403629
  • منبع : منطقه غرب تهران

با حضور مقامات لشکری

سردیس شهید سرلشکر طرق رونمایی شد 

سردیس شهید سرلشکر طرق رونمایی شد 

ایسنا/تهران سردیس شهید غلامرضا طرق با حضور سرهنگ صادق نیا مدیر حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس نزاجا و برخی از مقامات لشکری و استانی در کاشان رونمایی شد.

همزمان با چهل و چهارمین سالروز هفته دفاع مقدس سردیس شهید غلامرضا طرق با حضور سرهنگ محسن صادق نیا مدیر حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس نزاجا، سرهنگ حمید گودرزی فرمانده گروه موشکی ۸۴۰ نزاجا و برخی از مقامات لشکری و استانی در کاشان رونمایی شد.

سردیس شهید سرلشکر طرق رونمایی شد 

همچنین در این مراسم بلوار ساحلی کاشان به نام شهید سرلشگر طرق و سه راه شهدای ارتش کاشان تغییر نام داد.

سرهنگ محسن صادق نیا مدیر حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس نزاجا با بیان اینکه سرلشکر طرق به عنوان یکی از شهدای شاخص نیروی زمینی ارتش کاشان شناخته می شود، گفت: شهید غلامرضا طرق از استخدامی‌های سال ۱۳۵۸ نیروی زمینی ارتش هستند که در دانشکده افسری آن زمان به استخدام ارتش در آمد.

وی این شهید را در دوران حیات خود منشا خدمات و اثرات فراوان و ماندگاری در نیروی زمینی و در تاریخ معاصر کشور دانست و افزود: این شهید بزرگوار در مناطق عملیاتی جنوب کشور در اکثر عملیات‌های مهم و بزرگ و ماندگار شرکت داشتند و در زمان شهادت فرماندهی گردان شهادت المهدی رو به عهده داشتند.

سردیس شهید سرلشکر طرق رونمایی شد 

مدیر حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس نزاجا تصریح کرد:  از این شهید نقل شده که "من شهید و مفقود می‌شوم پیکرم هم پیدا نمی‌شود دنبال پیکرم هم نگردید"  امروز شاهد آن هستیم که علی رغم تلاش‌های بسیار زیادی که شده و تفحص هایی که در اروند در جزیره‌های اطراف اروند و مناطق مختلفی که همرزمانشون گرا دادن انجام شد پیکر مطهر این شهید پیدا نشد چون دوست داشت که همیشه گمنام باقی بماند.

سردیس شهید سرلشکر طرق رونمایی شد 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش وی در پایان با بیان اینکه با عنوان اهل کاشانه در گذشته در خصوص زندگی‌نامه این شهید به زینت طبع آراسته شده است، خاطرنشان کرد: اثر دیگری به اسم طریق طرق به همت یکی از پیشکسوتان ارتش کاشان در خصوص زندگی‌نامه این شهید بزرگوار در دست تدوین است .

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha