• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۶
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403070403495
  • خبرنگار : 50975

آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان جهاد و مقاومت در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان جهاد و مقاومت در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان جهاد و مقاومت با حضور مسئولان استانی در حسینیه امام خمینی(ره) تیپ قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی امروز چهارم مهرماه در این آیین با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در همه شهرها دعای کمیل باشکوه برگزار می‌شد، اظهار کرد: فضای جبهه‌ها فضای تقرب به خدا بود و جو معنوی خاصی در آن دوران بین رزمندگان ایجاد شده بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در آن زمان بسیاری از منکرات اخلاقی امروز وجود نداشت و جوانان آن زمان تنها به دنبال معنویت و کسب فضائل اخلاقی بودند.

وی با بیان اینکه اگر امروز به دنبال جامعه‌ای سالم و به‌دور از بی‌اخلاقی‌ها هستیم، باید یاد شهدا و هم‌رزمانشان را زنده نگه داریم، گفت: با شروع سال تحصیلی نباید اجازه دهیم فرزندانمان سرگرم فضاهای لهو و لعب و آلوده شوند، بلکه باید درصدد رشد معنوی، اخلاقی و اعتقادی آن‌ها تلاش کنیم تا همان جامعه معنوی زمان جنگ دوباره زنده شود.

وی بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان به معنای معنویت‌طلبی و ارزش‌های اخلاقی است، امروز که بر سر سفره دفاع مقدس نشسته‌ایم باید فضائل اخلاقی و دینی و یاد آخرت را در دل‌ها زنده کنیم.

همچنین غلامعلی حیدری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خدمت آیت‌الله رئیسی، اظهار کرد: توفیق بزرگی است که در هفته دفاع مقدس در محضر مجاهدان باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: حقیقتاً دفاع مقدس مقطع با شکوهی در تاریخ سربلند کشور است.

وی ادامه داد:همه شاهدند در آن شرایط سخت جوانان جان بر کف سر از پا نمی‌شناختند و داوطلبانه دشمن را سر جای خود نشاندند.

حیدری با اشاره به اینکه دفاع مقدس دستاوردهای زیادی داشت، بیان کرد: اگر دفاع جانانه رزمندگان نبود، اقتدار امروز هرگز به وجود نمی‌آمد.

وی با بیان اینکه شجاعت رزمندگان امنیت کشور را تضمین کرد، گفت: اقتدار، عظمت و صلابت امروز کشور به واسطه حضور و دلاوری‌های رزمندگان است.

حیدری بیان کرد: چهارمحال و بختیاری در دوران‌های حساس و تاریخ‌ساز کشور نقش‌آفرین بوده و در شمار فعال‌ترین و غیورترین استان‌ها قرار دارد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha