• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403070403399
  • خبرنگار : 50040

افتتاح ۳ پروژه حوزه راه روستایی در شهرستان شفت

افتتاح ۳ پروژه حوزه راه روستایی در شهرستان شفت

ایسنا/گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور اسدالله عباسی، استاندار گیلان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، پروژه‌های آسفالت شهرستان‌ شفت با میزان اعتبار ۱۸۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز، ۴ مهرماه در حاشیه دیدار با مردم شهرستان شفت، با بیان اینکه توجه به محرومیت‌زدایی همواره مورد تاکید شهید رئیسی بوده و قطعا مورد توجه دولت وفاق ملی نیز قرار دارد، اظهار کرد: در بازدیدی که سال گذشته از روستای ویسرود داشتیم مردم این روستا درخواست‌هایی در حوزه راه روستایی، فیبر نوری، گازرسانی و مشکلات منابع طبیعی داشتند که بخش اعظمی از این مشکلات برطرف شده است.

وی با قدردانی از زحمات بسیج سازندگی در آسفالت و بهسازی راه روستایی در سه روستای شهرستان شفت گفت: گروه‌های جهادی و اعضای بسیج سازندگی در طول یک سال گذشته به طور شبانه روزی فعالیت کرده و این پروژه‌ها را در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری رساندند.

استاندار گیلان با تاکید بر حل موانع موجود بر سر راه نصب فیبر نوری در مناطق روستایی شفت افزود: یکی از درخواست‌های مردم روستای ویسرود ایجاد فیبر نوری در این مناطق بوده است که با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد حفاری‌های لازم انجام شده و این امر محقق شود.

عباسی محرومیت‌زدایی را یکی از وظایف کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: باید تمامی مناطق روستایی و کوهستانی در گیلان از تمامی خدمات رفاهی بهره‌مند شوند لذا در تلاشیم تا گاز هرچه سریع تر به این مناطق برسد.

به گزارش ایسنا، پروژه‌های آسفالت به بهره‌برداری رسیده در شهرستان‌ شفت مربوط به روستاهای ویسرود با مساحت ۲۸ هزار مترمربع و اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال، نصیرمحله با مساحت ۱۰ هزار مترمربع و اعتبار ۴۱ میلیارد ریال و چماچا با مساحت ۷۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۴ میلیارد ریال بود که با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان و سپاه ناحیه و فرمانداری شهرستان شفت به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha