• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403070403212
  • خبرنگار : 50037

اختصاص ۲۰ میلیارد اعتبار به پروژه بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی ‌رزن‌

اختصاص ۲۰ میلیارد اعتبار به پروژه بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی ‌رزن‌

ایسنا/همدان فرماندار رزن از اختصاص امسال ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی این شهرستان خبر داد.

علی اصغر غفاری‌آثار چهارشنبه ۴ مهر ماه در همایش بهورزان شهرستان رزن، اظهار کرد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی استانی شده برای ادامه روند عملیات به این پروژه اختصاص داده شده که البته هنوز تخصیص نداشته است.

وی با بیان اینکه در سه سال گذشته برای این پروژه  افزون‌بر ۱۶۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده و هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد است، تصریح کرد: از محل سفر شهید رئیسی نیز به این پروژه ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد که از این میزان اعتبار به دلیل ضعف مدیریتی وزیر بهداشت سابق تنها حدود ۱۰۴ میلیارد تومان آن تخصیص داشته است‌.

غفاری‌آثار با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان افتاده است که باید این اتفاقات خوب برای ارائه خدمات رسانی هر چه بهتر و مطلوب‌تر به مردم بیشتر پیگیری شود، گفت: بهره‌برداری از پروژه مرکز جامع سلامت ملابداغ، احداث مرکز جامع سلامت سورتجین، احداث پایگاه جاده‌ای قینرجه، تکمیل و راه‌اندازی پروژه مرکز جامع سلامت چایان از جمله پروژه‌هایی است که در حوزه درمان شهرستان به سرانجام رسیده است.

وی همچنین با اشاره به حل مشکل داروخانه و کمبود دارو در شهر دمق، تصریح کرد: یکی از مشکلات شهر «دمق» مشکل داروخانه و کمبود دارو بود که این مشکل مرتفع شد و خوشبختانه دیگر مراجعه کننده‌ای در رابطه با نارضایتی این موضوع نداریم.

غفاری‌آثاری در ادامه از بهورزان به عنوان فرشتگان سلامت یاد کرد و گفت: از بهورزان شهرستان درخواست داریم که هم افزایی بیشتری با دهیاران سطح روستاهای رزن داشته باشند.

وی با بیان اینکه در بازدید و نظارت‌های بهداشتی از سطح نانوایی‌های روستاها مجموعه بهداشت و درمان برای حفظ سلامت مردم باید با نانوایی‌های متخلف بدون تعارف و جدی ورود پیدا کنند، افزود: بحث رواناب‌ها یکی از دیگر جمله مشکلات برخی از روستاها بوده که گاها برخی از این رواناب‌ها دارای فاضلاب هستند که در این ارتباط نیز برای حفظ سلامت اهالی روستا ورود بهورزان و مجموعه بهداشت و درمان ضروری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha