• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403070403204
  • خبرنگار : 50022

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:

دشمن می‌خواهد جوانان ما را سرگرم مسائل حاشیه‌ای کند

دشمن می‌خواهد جوانان ما را سرگرم مسائل حاشیه‌ای کند

ایسنا/البرز مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز خطاب به سربازان سپاه استان البرز با بیان اینکه جوانان سرنوشت جنگ را تعیین کردند، گفت: قدر جوانی خود را بدانید و نگذارید دشمنان با رسانه‌های خود شما را مشغول مسائل حاشیه‌ای سازد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد نعیمی در مراسم گرامیداشت روز سرباز در جمع تعدادی از سربازان سپاه استان البرز، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز سرباز اظهار کرد:  بر اساس آمارها تنها ۱۸ درصد رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس بالای ۳۰ سال سن داشتند و ۸۲ درصد آنها کمتر از ۳۰ سال سن داشتند که از این تعداد نیز ۴۵ درصد کمتر از ۲۰ سال سن داشتند که این آمارها گواه حضور و نقش آفرینی گسترده جوانان در دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه خلاقیت، رشادت و نیروی جوانی رزمندگان سرنوشت جنگ را به نفع ایران اسلامی رقم زد، تصریح کرد: جوانان باید قدر جوانی خود را بدانند تا دشمن آنها را سرگرم مسائل حاشیه‌ای ، سبک زندگی ناسالم و مبتنی بر راحت طلبی،  سراب رویای ثروتمند شدن بدون کسب و کار و فضا مجازی و گوشی‌های موبایل نسازد.

حجت الاسلام نعیمی  با بیان اینکه کار و تلاش،کسب مهارت‌های مختلف، مطالعه و تفکر و کسب معرفت و بصیرت زندگی جوانان را می‌سازد، عنوان کرد: جوانان باید با تکیه بر سبک زندگی سالم و اخلاق محور ایرانی اسلامی زندگی خود را سامان دهند و دلخوش به سراب رویاهای ماهواره‌ها و فضای مجازی نباشند.

وی با نقد عملکرد سازمان‌های بین المللی، گفت: سازمان های بین المللی با سکوت در برابر جنایات غزه کارکرد خود را از دست داده‌اند و تنها بازیچه ای در دست ابرقدرت‌ها هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: جوانان باید با مطالعه بیشتر آگاه باشند که  ما کشوری بودیم که قدرت‌های شرق و غرب حتی  سیم خاردار را در اختیار ما قرار نمی‌دادند و امروز اگر ملت ایران در حالت ضعف و انفعال قرار گیرد آنها از هیچ جنایتی در حق او دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha