• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403070403202
  • منبع : بازار

آروا به عنوان پیشگام در صنعت ابزار ایران

آروا به عنوان پیشگام در صنعت ابزار ایران

در یک رویداد مهم و تاریخی برای صنعت ابزار ایران، شرکت آروا با راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه تست ابزار آلات در این کارخانه، گام بلندی در راستای بومی‌سازی و ارتقای کیفیت محصولات خود برداشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت آروا، قائم مقام مدیرعامل این شرکت، حمید مصلایی، در نشست خبری افتتاح این آزمایشگاه، به تشریح جزئیات این دستاورد و تأثیرات آن بر صنعت ابزار ایران پرداخت.

مصلایی در این نشست گفت: "این آزمایشگاه نه تنها برای آروا، بلکه برای کل صنعت ابزار ایران اهمیت دارد." او تأکید کرد که با راه‌اندازی این آزمایشگاه، آروا به عنوان اولین تولیدکننده ابزار ایرانی، به یک واحد استراتژیک در صنعت ابزار تبدیل شده است. این آزمایشگاه به منظور تست و ارزیابی کیفیت ابزارآلات طراحی شده و می‌تواند به ارتقای کیفیت ابزارهای وارداتی و تولید داخلی کمک کند.

وی همچنین به گارانتی ۷۰ ماهه محصولات آروا اشاره کرد و گفت: "این استانداردها ایرانیزه شده و به ما این امکان را می‌دهد که قدرت رقابت‌پذیری خود را در بازارهای جهانی افزایش دهیم." مصلایی با اشاره به اینکه این آزمایشگاه می‌تواند به تست عملکرد اینورتر، جوشکاری، طول عمر، ضربه، سختی و ضدآب بودن ابزارآلات بپردازد، افزود: "کیفیت و قیمت مناسب همواره اولویت ما بوده و با توجه به این موارد، به صادرات نیز خواهیم پرداخت."

آروا به عنوان پیشگام در صنعت ابزار ایران

مصلایی همچنین به چالش‌های موجود در صنعت ابزار ایران اشاره کرد و گفت: "یکی از مهم‌ترین عواملی که سبب شد آروا به تولید گرایش پیدا کند، این بود که صنعت ابزار در ایران امکان بومی‌سازی ابزارها را نداشت." او تأکید کرد که با راه‌اندازی این آزمایشگاه، آروا می‌تواند به تولید ابزارهای با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین‌المللی بپردازد.

این آزمایشگاه به عنوان یک مرکز مرجع در صنعت ابزار ایران، می‌تواند به تولیدکنندگان دیگر نیز خدمات ارائه دهد و به تست و ارزیابی ابزارآلات آن‌ها بپردازد. مصلایی در این باره گفت: "ما پس از تولید برای ارتقای کیفیت محصولات، این آزمایشگاه را راه‌اندازی کردیم و حالا می‌توانیم ابزارآلات دیگر واحدهای تولیدی را نیز تست کنیم."

آروا به عنوان پیشگام در صنعت ابزار ایران

وی همچنین به اشتغالزایی بیش از ۸۵۰ نفر در کارخانه آروا اشاره کرد و گفت: "این کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد فعال است و با راه‌اندازی این آزمایشگاه، می‌توانیم به رشد و توسعه بیشتر این صنعت کمک کنیم." مصلایی در پایان تأکید کرد که آروا با تلاش و همت نیروهای متخصص داخلی و مشاوران خارجی، به دنبال تبدیل صنعت ابزار ایران به یکی از قطب‌های تولید ابزار در جهان است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha