• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403070403150
  • خبرنگار : 71234

دهقان: کشورهای دنیا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند

دهقان: کشورهای دنیا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند

نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌صدا با رئیس جمهور کشورمان قاطعانه می‌گویم که جنایت رژیم جنایتکار صهیونیستی توسط تمامی کشورهای دنیا و سازمان‌های بین‌المللی بی‌درنگ محکوم شود و مسببان آن به جرم نسل‌کشی محاکمه شوند.

به گزارش ایسنا، غلامرضا دهقان ناصرآبادی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) گفت: اکنون که رژیم جنایتکار صهیونیستی و هم‌پیمانان شرور آنها دست به جنایت و نسل کشی در منطقه به ویژه مردم مظلوم و بی‌پناه غزه و لبنان زده‌اند، هم صدا با رئیس جمهور کشورمان که روز گذشته در نشست سازمان ملل صدای ما را به گوش جهانیان رسانیده‌اند، قاطعانه می‌گویم که این جنایت باید توسط تمامی کشورهای دنیا و سازمان‌های بین‌المللی بی‌درنگ محکوم شود و مسببان آن به جرم نسل‌کشی محاکمه شوند.

وی افزود: آیا وقت آن نرسیده تا جهان در مقابل این کودک‌کشی و ظلم آشکار بایستد و برای جلوگیری از ادامه این روند تصمیم جمعی بگیرند؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از رییس قوه قضائیه می‌خواهم تا اقدامات قضایی لازم در خصوص پیگیری پرونده جنایت نسل‌کشی نزد دیوان کیفری بین‌المللی را به طور جد در دستور کار خود قرار دهد. چگونه ممکن است نهادهای بین‌المللی به اتفاق‌های کوچکی در گوشه‌ای از دنیای غرب عکس‌العمل نشان دهند و سریعا تمام رسانه‌های غربی نسبت به آن رخداد موضع‌گیری کنند ولی چشم‌های خود را بر این خونریزی‌ها و جنایات هولناک ببندند و گوش‌های خود را بر ناله‌های مردم مظلوم و صدای انفجارهای در این سرزمین‌ها ببندند؟ آیا وقت این نرسیده تا تمام کشورها سکوت خود را بشکنند و با موضع‌گیری و اقدام قاطع خود در مقابل این رژیم سفاک بایستند؟

دهقان ناصرآبادی با اشاره به حادثه طبس گفت: از مسئولین قضایی می‌خواهم تا ضمن بررسی علت وقوع حادثه، بدون اغماض با عوامل خاطی به هر نحو موجب بروز این حادثه تلخ و ناگوار شده‌اند، برخورد قاطع و قانونی کند.

نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش، از مسئولین اجرایی خواست تا تمام هم و غم خود را برای رفع مشکلات بگذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha