• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403070403121
  • منبع : نمایندگی سمنان

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان خبر داد

اجرای طرح ملی توانمندسازی «صدف» در استان سمنان

اجرای طرح ملی توانمندسازی «صدف» در استان سمنان

ایسنا/سمنان رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان از برگزاری پنجمین دوره طرح ملی توانمندسازی «صدف» با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در این استان خبر داد.

علی منصفی‌راد امروز (چهارم مهر ماه) در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی، اظهار کرد: پنجمین دوره از طرح توانمندسازی صدف به میزبانی مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان سمنان و ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان استان سمنان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این طرح فناوری در فازهای مختلف و سرفصل‌هایی مانند خودشناسی و شناخت سبک‌های شغلی، مهارت‌افزایی در حوزه مهارت‌های نرم، آشنایی با اکوسیستم فناوری و نوآوری، طراحی مسیر حرفه ای شغلی، بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان و مشاوره و منتورینگ شغلی ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلانی که حداکثر دو سال از تحصیل شان گذشته باشد به‌صورت رایگان برگزار می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه طرح آموزش و توانمندسازی «صدف» طرحی علمی در فازهای مختلف است، گفت: در کنار ارائه سرفصل‌های آموزشی، بازدیدهای عمومی و تخصصی شامل بازدید از پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر ساختارهای توسعه فناوری و نوآوری از جمله مراکز رشد، شتاب‌دهنده‌ها، فن بازارها و کارخانه‌های نوآوری و ارائه مشاوره شغلی و منتورینگ پیش‌بینی شده است.

او با اشاره به حضور اساتید مطرح و با تجربه در این دوره‌های آموزشی، ادامه داد: جامعه هدف و مخاطبان طرح فناوری صدف، همه افراد تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان، دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مقاطع مختلف تحصیلی هستند که حداکثر دو سال از زمان فارغ التحصیلی آنها گذشته باشد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌ نام به سایت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی سمنان به آدرس semnan.jde.ir مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با جهاد دانشگاهی استان تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha