• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403070403114
  • خبرنگار : 50163

شهردار خرمدره:

عدالت در اجرای پروژه‌ها از اولویت‌های شهرداری خرم‌دره است

عدالت در اجرای پروژه‌ها از اولویت‌های شهرداری خرم‌دره است

ایسنا/زنجان شهردار خرم‌دره گفت: عدالت در اجرای پروژه‌ها در نقاط مختلف شهر، یکی از اولویت‌های شهرداری است.

امیرهوشنگ نوری‌آرا امروز (چهارشنبه، چهارم مهر ماه) در جلسه رسمی شورای شهر خرم‌دره به پیگیری و اهتمام ویژه شهرداری برای آسفالت‌ریزی معابر، اظهار کرد: شهرداری برای خرید قیر مصمم است تا معابر بیشتری را تحت پوشش آسفالت قرار دهد که از جمله این معابر می‌توان به ضلع شرقی خیابان جمهوری اسلامی و خیابان سما، خبرنگار جنوبی و کوچه‌های بافت فرسوده اشاره کرد.

وی با اشاره به وجود سازه‌های اداره آب در ابتدای خیابان شهید کاظمی، ادامه داد: پیگیری‌های لازم برای حل این مشکل که سبب ترافیک می‌شود انجام شده است، زیرا اصلاح ورودی این خیابان کمک قابل توجهی برای شهرداری خواهد بود.

نوری‌آرا با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما بر لزوم تکمیل پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و گفت: همه تلاش ما این است که پروژه‌های آغازشده تا رسیدن فصل سرما به پایان برسد.

شهردار خرم‌دره گریزی به موضوع اصلاح میدان امام حسین (ع) زد و بیان کرد: طرح مطالعاتی این میدان آغاز شده است و در صورت تکمیل و تایید، برای اصلاح و بهسازی این میدان اقدام خواهد شد. 

وی با اشاره به بازگشایی ملک وراث مرحوم احمد عزیزی که یکی از پروژه‌های مهم چند دهه اخیر شهرداری است، اظهار کرد: ورودی تقاطع فرمانداری اول خیابان امیرکبیر شمالی، تملک یک ساختمان با جلسات و پیگیری‌های انجام‌شده در حال نهایی شدن است و در چند روز آینده عملیات تخریب و بازگشایی این ملک انجام خواهد شد.

نوری‌آرا در پاسخ به برخی پرسش‌های اعضای شورای شهر درباره تجهیز پارک‌ها، گفت: دو مجموعه بازی برای پارک جنگلی خریده شده است و به‌زودی نصب خواهد شد. 

او همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر رعایت عدالت در اجرای پروژه‌ها، افزود: شهرداری طبق بودجه سالانه به  تشخیص اعضای شورای شهر در مناطق مختلف پروژه اجرا می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha