• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403070402842
  • خبرنگار : 71610

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به جنوب و شرق لبنان

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به جنوب و شرق لبنان

حملات رژیم صهیونیستی به لبنان امروز (چهارشنبه) وارد سومین روز متوالی شد و ارتش این رژیم در موج جدید حملات خود مناطقی از جنوب و شرق این کشور را هدف قرار داد.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی صبح امروز گزارش داد که ارتش این رژیم موج جدید حملات خود به لبنان را آغاز کرده است.

 شبکه المیادین در این باره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز شهرک «تفاحتا» در جنوب لبنان را هدف قرار داد و پس از حملات شدید بامداد امروز به شهرک‌هایی در «بعلبک» و «الهرمل» آرامش شکننده در «البقاع شمالی» حاکم شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی لحظاتی قبل نیز شهرک‌های «تولین» و «الحوش» را بمباران کرد.

حمله رژیم صهیونیستی به بعلبک

جنگنده‌های رژیم اشغالگر ساعات اولیه صبح امروز نیز شهرک‌های «المنصوری»، «حبوش»، «عین قانا»، «عبا»، «معرکه»، «طیر دبا»، «طورا» و «برعشیت» را در جنوب لبنان هدف قرار داد. در این حملات همچنین شهرک‌های «میدون» و «سحمر» در منطقه «البقاع غربی» در شرق لبنان هدف قرار گرفته شد.

در منطقه البقاع غربی همچنین شهرک‌های «مشغره»، «یحمر»، «لبایا» و «قلیا» هدف جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

همچنین روستاهای «الخضر»، «ریاق»، «سهل سرعین» و «سهل اللبوه» در البقاع نیز توسط جنگنده‌های رژیم اشغالگر مورد اصابت قرار گرفتند.

رسانه‌های لبنان در این باره گزارش دادند که طی حملات روزهای گذشته به البقاع ۱۱۶ لبنانی به شهادت رسیدند.

همزمان با تداوم حملات، ارتش رژیم صهیونیستی با هدف آواره کردن اهالی جنوب لبنان، بار دیگر خواستار خروج آنها از روستاها و شهرک‌های این منطقه شد.

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به جنوب و شرق لبنان
حملات به شهرک‌های جنوب لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی با پخش اطلاعیه‌ای از اهالی روستاها و شهرک‌های جنوب لبنان خواست که به دلیل تداوم حملات تا اطلاع ثانوی به خانه‌هایشان بازنگردند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد.

رژیم صهیونیستی درحالی مدعی هدف قرار دادن مواضع نظامی حزب‌الله در این حملات است که در نتیجه تجاوزات به جنوب و شرق لبنان و نقاط دیگر این کشور تا بدین لحظه ۵۶۹ تن ازجمله ۵۴ کودک و ۹۴ زن شهید و هزار و ۸۳۵ نفر نیز زخمی شدند و موج عظیمی از آوارگی در شهرها و روستاهای جنوب به دلیل بمباران بی‌سابقه از هشتم اکتبر گذشته به ثبت رسید.

حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به شمال و مرکز (تل‌آویو) فلسطین اشغالی انجام داد. این حملات منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha