• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403070402833
  • خبرنگار : 50622

اتمام پروژه بیمارستان کمالشهر فراموش نشود!

اتمام پروژه بیمارستان کمالشهر فراموش نشود!

ایسنا/البرز رئیس شورای شهر کمالشهر گفت: بیمارستان کمالشهر تنها پروژه مهم و نیمه تمام کمالشهر است و مردم درخواست دارند که اعتبار مورد نیاز تخصیص داده شود تا زودتر به اتمام برسد.

محسن افشار در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طی بازدیدی که با مجموعه خیرین استان از پروژه بیمارستان کمالشهر داشتیم، پیشرفت بیمارستان حدوداً ۷۵ درصد است. اما آنچه که مسئولین مربوطه مطرح می‌کنند این است که در خوشبینانه‌ترین حالت حداقل شروع کار بیمارستان یکسال زمان خواهد برد و زمان افتتاح آن در هفته دولت سال آینده خواهد بود.

وی گفت: متاسفانه ساخت این بیمارستان به کندی جلو می‌رود، توجه کم شده و برای اتمام آن حساسیت گذشته وجود ندارند. درخواست ما این است که این حساسیت دوباره ایجاد شده و دولت جدید هم پای کار بیاید تا با جدیت قبل، اعتبارات مورد نیاز تزریق شود و پیمانکار هم بتواند کار را به سرعت تمام کند.

افشار در ادامه اظهار کرد: انتظار ما از دولت جدید این است که با در نظر گرفتن نیاز مردم کمالشهر به اتمام این پروژه توجه جدی نشان دهند.

وی افزود: با در نظر گرفتن پیشرفت ۷۵ درصدی می‌توان گفت که پروژه بیمارستان کمالشهر تقریباً تمام شده و حتی ۱۰ درصد لوازم هم خریداری شده است. بنابراین اگر پیمانکار به کار ادامه دهد، به ۸۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی هم خواهیم رسید و درصد باقی مانده را هم می‌توان با تلاش بیشتر و سریعاً جمع کرد.

وی خاطر نشان کرد: این تنها پروژه مهم و نیمه تمام کمالشهر است و به این علت مردم درخواست دارند که اعتبار مورد نیاز تخصیص داده شود تا زودتر به اتمام برسد. قطعا با توجه به شروع کار دولت جدید ساخت و اتمام پروژه بزرگ بیمارستان کمالشهر برگ برنده‌ای برای رئیس جمهور و مجموعه او خواهد بود.

وی درباره مشکلات کمالشهر افزود: کمالشهر منطقه‌ای سه قسمتی است و این باعث شده که خدمت رسانی در تمام زمینه‌ها برای مدیریت شهری سخت شود. بنابراین ساخت یک درمانگاه با تعرفه خیری را در نقطه‌ای از کمالشهر جانمایی کردیم که در آن تمرکز جمعیت بالاست و کمک زیادی به دسترسی مردم به خدمات درمانی می‌کند.

وی افزود: کمالشهر مرکزی، حسن‌آباد، ترک‌آباد و منطقه باسکول تراکم جمعیت بالایی دارد و در این حوزه اصلا درمانگاهی نداریم. بنابراین موقعیت مناسبی را شناسایی کردیم که واقع در کمربند جنوبی کمالشهر بوده و دسترسی خوبی دارد. ساخت این درمانگاه خیریه در این مکان به مردم کمک می‌کند که از آن بهتر استفاده کنند.

افشار درباره ساخت این درمانگاه خیریه گفت: این درمانگاه در مساحتی حدود ۶۰۰ مترمربع در انتهای میعاد نو و از طریق کمک مالی خیری که معرفی شده است، ساخته خواهد شد. همچنین مراسم کلنگ زنی این درمانگاه پس از عقد قرارداد در هفته آینده انجام می‌شود.

وی ادامه داد: چون کمک مالی خیر برای ساخت این درمانگاه تامین شده، از اواخر ماه جاری ساخت این درمانگاه شروع خواهد شد و امیدواریم با ادامه مراحل ساخت و پیشرفت فیزیکی، سال آینده مورد استفاده عموم مردم کمالشهر قرار گیرد.

 افشار یادآور شد: با توجه به اینکه درمانگاه‌های موجود در کمالشهر خصوصی هستند، این درمانگاه که با تعرفه‌ و مدیریت خیری فعالیت خواهد کرد، کمک زیادی به اقشار کم درآمد این منطقه و دسترسی آسان آنها به خدمات درمانی می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha