• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070402768
  • خبرنگار : 50225

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

همدلی حول ‌محور فلسطین و غزه باید بین مسلمانان بسیار بیشتر شود

همدلی حول ‌محور فلسطین و غزه باید بین مسلمانان بسیار بیشتر شود

ایسنا/خوزستان نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم وحدت مسلمانان در خصوص فلسطین گفت: قطعا کشورهای اسلامی و مردم مسلمان باید دست به دست دهند و علاوه بر استفاده از فضای گفتمان، قدم‌های عملی بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حوادث غزه اظهار کرد: در وضعیت کنونی جهان و مشاهده وضعیت غزه که موجب شده فریاد همه انسان‌های آزاده بلند شده است، باید وحدت و همدلی حول محور فلسطین و غزه بین مسلمانان بسیار بیشتر شود.

وی با تاکید بر لزوم وحدت مسلمانان در خصوص فلسطین گفت: متاسفانه در عمل می‌بینیم رژیم صهیونیستی در برخی کشورها سفارت دارد و این مسأله به هیچ وجه قابل تحمل نیست؛ رژیمی که بر اساس اشغالگری و کشتار و جنایت شکل گرفته است و هنوز هم دارد این راه را ادامه می‌دهد.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری‌ گفت: قطعا کشورهای اسلامی و مردم مسلمان باید دست به دست دهند و علاوه بر استفاده از فضای گفتمان، قدم‌های عملی بردارند.

وی بیان کرد: امیدواریم در این پیکار سخت، شاهد پیروزی مردم فلسطین باشیم. همچنین ان‌شاءالله شاهد پشتیبانی‌های بسیار مسلمانان از مردم فلسطین باشیم و همه با هم یکدست علیه صهیونیست باشند و بتوانیم پیروزی نهایی را در مسجد الاقصی و قدس جشن بگیریم.

حسن‌زاده با اشاره به دلایل تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه ادامه داد: در طوفان الاقصی این رژیم شکست بی‌نظیری را تحمل کرد و برای جبران این شکست به این جنایات دست می‌زند و به خیال خود می‌خواهد به طور کل حماس را نابود کند در حالی که مقامات صهیونیستی اعلام کردند به هیچ وجه نمی‌شود حماس را از بین برد.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه از بین بردن حماس به هیچ وجه هدف قابل تحققی برای این اشغالگران نخواهد بود، گفت: حدود یک سال از طوفان الاقصی می‌گذرد و هر جنایتی می‌خواستند انجام دادند اما دیدیم که حماس از بین نرفت. علت این موضوع این است که تکیه‌گاه حماس، مردم فلسطین هستند. با وجود اینکه مردم غزه بیش از ۴۰ هزار شهید تقدیم کرده‌اند اما همچنان مقاومت می‌کنند و حماس را پشتیبانی می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۱۰:۳۷

👌