• سه‌شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۰۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403070302675
  • خبرنگار : 50963

هلال احمر بوشهر دستگاه برتر سواحل شد

هلال احمر بوشهر دستگاه برتر سواحل شد

ایسنا/بوشهر هلال احمر استان بوشهر به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر در حوزه خدمات اجتماعی عام المنفعه از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تقدیر شد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان این خبر گفت: مجموعه جمعیت هلال احمر امسال در سراسر استان به برپایی پست‌های خدمات فرهنگی، آموزشی و هنری در کنار فعالیت‌های نوروزی، امدادی و ماموریت‌های خود اقدام کرد.

احسان ایزدپناه تصریح کرد: در شهرستان بوشهر با تکیه بر ظرفیت داوطلبان و جوانان هلال احمر به مدت ۳۰ شب در ایام ماه مبارک رمضان ضمن ارائه خدمات نوروزی به برپایی فعالیت فرهنگی از جمله برنامه‌های مناسبتی ماه مبارک رمضان پرداختند.

ایزدپناه افزود: محفل انس با قرآن، برپایی نماز جماعت با حضور اعضا کانون طلاب، برپایی سفره افطاری برای عموم مردم، ایستگاه صلواتی، طبخ غذا و پخت نان محلی به همت اعضا کانون روستایی و داوطلبان، استقرار تیم امداد و نجات دریایی در محل‌های پرتردد و مجاز، برگزاری کلاس های آموزش کمک‌های اولیه و مخاطرات طبیعی به صورت همه روزه با حضور مربیان، حضور تیم امداد و نجات خواهران (توانا)، برپایی ایستگاه فضای دوست‌دار کودک، انجام پایش سلامت با استقرار ایستگاه سلامت از جمله اقدامات پست خدمات جمعیت هلال احمر در نوار ساحلی خلیج فارس بوده است.

وی گفت: همچنین در ایام شهادت امام علی علیه السلام با مشارکت هیئت‌های مذهبی و کانون‌های جوانان در شب‌های قدر، مراسم عزاداری سنتی با حضور مردم و همچنین مسافران نوروزی برگزار شد. این مجموعه فعالیت‌ها در سراسر استان نیز در اکثریت بخش‌ها توسط جوانان، نجاتگران و اعضا هلال احمر اجرا شده است.

در مراسم امروز که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، دستگاه‌های اجرایی، قضایی و نهادهای فعال در حوزه فرهنگی برگزار شد از مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر، مسئول عملیات و لجستیک امداد و نجات استان، رئیس شعبه، مسئول جوانان، مسئول امداد و مسئول داوطلبان شهرستان بوشهر تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha