• سه‌شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۸
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403070302646
  • خبرنگار : 50455

مدیر ستاد کانون‌های مساجد قم خبر داد

برگزاری پویش استغاثه همگانی برای نصرت مردم لبنان در مساجد قم

برگزاری پویش استغاثه همگانی برای نصرت مردم لبنان در مساجد قم

ایسنا/قم  از برگزاری پویش استغاثه همگانی برای نصرت مردم مظلوم لبنان و رزمندگان جبهه مقاومت و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم در مساجد خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حیدری در  سخنانی با اشاره به تجاوزات و حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی و شرقی لبنان، گفت: در این شرایط سخت که ملت مظلوم لبنان در معرض حملات وحشیانه قرار گرفته است، بر ما لازم است دست دعا به سوی خداوند بالا بریم تا آن‌ها را حمایت کند و شر صهیونیست‌ها را از ایشان دفع کند.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: در این راستا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم پویش استغاثه همگانی برای نصرت مردم مظلوم لبنان و رزمندگان جبهه مقاومت و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در این پویش از که امشب(سه‌شنبه، ۳ مهرماه) تا غروب جمعه (۶ مهرماه) ادامه دارد، نمازگزاران در مساجد برای نجات مردم مظلوم لبنان و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دعا می‌کنند.

حیدری ادامه داد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم امشب در مساجد با قرائت دعای توسل و جوشن صغیر و اقامه نماز استغاثه به حضرت امام زمان(عج) برای نجات مردم مظلوم لبنان و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دعا می‌کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، گفت: همچنین در روز پنجشنبه ۵ مهرماه مراسم قرائت دعای کمیل و صبح روز جمعه ۶ مهرماه مراسم قرائت دعای ندبه با این نیت برگزار خواهد شد.

وی افزود: از مسئولین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم درخواست می‌شود ضمن شرکت در این پویش، با تهیه فیلم و کلیپ یک دقیقه ای و ارسال در پیام رسان ایتا از طریق نشانی Kanoon_Qom@ در نشر و گسترش این امر خیر مشارکت کنند.

برگزاری پویش استغاثه همگانی برای نصرت مردم لبنان در مساجد قم

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha