• سه‌شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070302628
  • خبرنگار : 50228

معاون بانون وزارت ورزش و جوانان

دوره طلایی در ورزش ایران ثبت خواهد شد

دوره طلایی در ورزش ایران ثبت خواهد شد

ایسنا/خوزستان معاون بانون وزارت ورزش و جوانان گفت: با عزمی که وزیر ورزش برای رفع خلاء‌های موجود در ورزش جزم کرده است، دوره طلایی در ورزش ایران ثبت خواهد شد.

مریم کاظمی پور امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی خوزستان در استانداری، اظهار کرد: این که در کمتر از ۴۸ ساعت مانده به اعزام کاروان پارالمپیک به پاریس، استاندار خوزستان در فدراسیون جانبازان حضور پیدا می‌کند و ورزشکاران اعزامی این استان را بدرقه می‌کند، این نشان از همیت این مسوول و همکاران‌شان است.

به گزارش ایسنا، او در ادامه نیز گفت: در روزهای اول مدیریت آقای بنی تمیم در خوزستان به همراه او به شهر رامهرمز رفتیم که وضعیت اسفبار یکی دو سالن ورزشی را دیدیم و از شهرهای دزفول و اندیمشک هم بازدید کردیم و از محل اعتبارات خودمان کمک‌هایی آمد و کمتر از یک سال در سفر ریاست جمهوری آن سالن‌ها وارد چرخه بهره‌برداری قرار گرفتند و این که یکی از شاخص‌های انتخاب درست مدیران است که در عرصه خدمت رسانی باید در جای خود قرار بگیرند که خوشبختانه در استان خوزستان اتفاق افتاد.

معاون بانون وزارت ورزش و جوانان گفت: در المپیک ۱۱ بانوی ورزشکار و سهم مدال آوری شان دو مدال ارزشمند بود. در پارالمپیک نیز ۱۲ ورزشکار خانم داشتیم که سهم مدال آوری آن ها هفت مدال بود در حالی که در دور قبل سه مدال کسب کرده بودیم. خوشبختانه حضور جوانگرایی شده در تنوع رشته نسبت به دور قبل نویدبخش روزهای بسیار درخشان در بخش بانوان است که به عنوان یک حضور اجتماعی موفق فراتر از آنچه که فقط به دید مدال آوری به آن نگاه کنیم، ارزش زن را به عنوان کسی که می‌تواند محور بسیاری از موفقیت ها و ارزش آفرینی در نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، نشان می‌دهد.

او با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت، عنوان کرد: ان شاءالله دعای شهدا در مسیر خدمت رسانی بدرقه راه ما باشد. امیدوارم دولت چهاردهم به ویژه در بخش امیدآفرینی، رفع موانع و گره‌های فکری و نیز کار در بخش جوانان، بدرخشد. قطعا با اخباری که این روزها از آقای دنیامالی وزیر ورزش می‌شنوید، نگاه ویژه او را در بخش زیرساختی، اماکن، بروز رسانی شرایط بهره‌برداری از امکان، حس کرده‌اید و ان شاءالله با عزمی که برای رفع خلاء‌های موجود جزم کرده است، دوره طلایی در ورزش ایران ثبت خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha