• سه‌شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070302459
  • خبرنگار : 50228

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری استان تاکید کرد

لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش زنان خوزستان

لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش زنان خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با بیان این که ظرفیت زیادی در خوزستان برای موفقیت در میادین ورزشی مختلف در بخش بانوان وجود دارد، گفت: باید در حوزه ورزش زنان استان سرمایه‌گذاری شود.

نشست تخصصی نواب رییس هیات های ورزشی با حضور معاون ورزش بانوان و مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت ورزش بانوان کشور و نیز مدیرکل ورزش استان خوزستان امروز، سوم مهرماه در اهواز برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مریم مراداسکندری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان در این مراسم، اظهارکرد: می‌طلبد به برخی رشته‌ها که شاید خوزستان سرآمد باشد، توجه بیشتری شود. خوزستان منابع آبی خوبی دارد و باید ورزش آبی در خوزستان پررنگ شود.

او ادامه داد: در نیمه دوم سال نیز به دلیل شرایط آب و هوایی خوب خوزستان می توانیم میزبانی های بسیار خوبی در بخش ورزش داشته باشیم. در مجموع می‌طلبد نگاه ویژه‌تری در سطح کشور به ورزش خوزستان صورت بگیرد. 

مراداسکندری تاکید کرد: بانوان و دختران ما نیاز به حوزه ورزش و سلامت دارند اما تاکنون نتوانسته ایم از ظرفیت دستگاه های اجرایی برای عموم مردم استفاده کنیم. دستگاه هایی در استان داریم که درآمدزایی بالای و امکانات ورزشی خوبی دارند اما عموم مردم نمی توانند از آن بهره ببرند که در سطح کلان باید دستورالعمل ویژه‌ای از منابع ملی برای این دستگاه‌ها در نظر گرفته شود تا عموم مردم از جایگاه ورزشی این دستگاه‌ها استفاده کنند.

او بیان کرد: بانوانی که در سطح محلات فعالیت ورزشی دارند باید بیشتر دیده شوند؛ ظرفیت زیادی در خوزستان برای موفقیت در میادین ورزشی مختلف در بخش بانوان وجود دارد. باید در حوزه ورزش زنان خوزستان سرمایه گذاری شود. ضمن این که حوزه وزرش اولین گزینه برای کاهش آسیب های اجتماعی است که امیدوارم نگاه بهتری به توسعه ورزش زنان صورت بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha