• سه‌شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070302325
  • خبرنگار : 50228

بنی‌تمیم: ورزش خوزستان بیش از این‌ها می‌تواند موفق باشد

بنی‌تمیم: ورزش خوزستان بیش از این‌ها می‌تواند موفق باشد

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اعتقاد دارم ورزش استان خوزستان به ویژه در ورزش تیمی می‌تواند خیلی بیش از این‌ها موفق باشد که این مهم  را قبلا در بسکتبال و والیبال نشان داده‌ایم.

حمید بنی‌تمیم در مجمع انتخاب رییس هیات بسکتبال خوزستان که امروز (سوم مهر) برگزار شد، اظهارکرد: آقای حامد حدادی در این مجمع حضور دارد که واقعا مایه افتخار بسکتبال ایران و خوزستان است. همچنین روشن ضمیر رییس جدید هیات بسکتبال در دوران سرپرستی‌اش نیز آرامش بسیار خوبی را بر بسکتبال استان حاکم کرد و کارهای بسیار ارزنده‌ای از جمله برگزاری مسابقات استعدادیابی و دوره‌های آموزشی انجام داد.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: روشن ضمیر علی‌رغم تنش‌ها نشان داد، خیلی خوب و با تدبیر می تواند حواشی را به حداقل برساند. ان شاءالله در ادامه راه نیز با همان فرمان پیش بروید و موفق باشید.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اعتقاد دارم ورزش استان خوزستان به ویژه در ورزش تیمی می تواند خیلی بیش از این‌ها موفق باشد که این مهم  را قبلا در بسکتبال و والیبال نشان داده‌ایم و چهره‌های بسیار شاخصی داشته‌ایم.

او با تاکید بر این که باید در وهله اول اختلافات را کنار بگذاریم و از ظرفیت‌های خوب و ارزنده در بخش انسانی و و زیر ساختی بهره ببریم، عنوان کرد: شرکت های قدری در استان خوزستان وجود دارد و باید به بهترین شکل ممکن از این ظرفیت استفاده کنیم.

بنی‌تمیم گفت: بدون اغراق برنامه‌هایی که توسط فدراسیون بسکتبال در حال انجام است، بسیار قابل توجه هستند و نشان می دهد فدراسیون چشم‌انداز خوبی ترسیم کرده است و من نیز به شخصه از آقای داوری و مجموعه او در فدراسیون تشکر می‌کنم. امیدوارم زودتر اثرات این اقدامات را در المپیک‌های پیش‌رو به بهترین شکل شاهد باشیم.

او همچنین در پایان نیز از زحمات رییس سابق بسکتبال خوزستان تشکر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha