• سه‌شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403070302304
  • منبع : بازار

تعویض سریع و آسان درب قدیمی ورودی آپارتمان با درب ضد سرقت ترک

تعویض سریع و آسان درب قدیمی ورودی آپارتمان با درب ضد سرقت ترک

شاید مهمترین ورودی در هر ساختمان ورودی آپارتمان باشد چرا که در آپارتمان ها و مجتمع ها درب ورودی دارای تردد عمومی است و تنها دربی که ورود از آن به صورت شخصی صورت می گیرد درب ورودی آپارتمان است.

از گذشته برای درب ورودی آپارتمان از درب های جوبی تک لنگه و یا یک و نیم لنگه استفاده می کردند. درب های چوبی استحکام بالایی نداشته و مخصوصا درب های چوبی یک و نیم لنگه امنیت پایینی دارند و به راحتی باز می شوند، اما این درب ها به دلیل قیمت مناسب مورد انتخاب سازنده ها بود. با رشد ساختمان سازی و تغییر در روند ساخت و ساز ها و نیاز به تامین امنیت بهتر درب های چوبی ساده جای خود را به درب ضد سرقت دادند.

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت به درب هایی گفته میشود که دارای ساختار فلزی ایمن و با مستحکم بوده و برای نمای درب از MDF، چوب، فلز و ... استفاده می شود. این درب ها به صورت معمول دارای دو عدد قفل ضد سرقت هستند که باعث افزایش امنیت درب می گردند. ظاهر درب های ضد سرقت بسیار زیبا و دارای تنوع زیاد است. امکان سفارشی سازی درب ضد سرقت نیز بر اساس سلیقه و طرح و معماری متناسب با هر پروژه ای وجود دارد.

تفاوت درب ضد سرقت با درب های طرح ضد سرقت یا فیک و غیر ایمن چیست؟

مدل های زیادی درب تحت عنوان ضد سرقت در بازار وجود دارد اما باید دانست که بسیاری از این درب ها طرح ضد سرقت بوده و ساختار داخلی بسیار ضعیفی دارند. بعضی ها به دلیل قیمت پایین این درب ها آنها را برای پروژه های خود انتخاب میکنند، حال آنکه این درب ها توانایی تامین امنیت ورودی آپارتمان را نداشته و درب به راحتی توسط سارقان تخریب می گردد. درب ضد سرقتی که دارای ساختار مهندسی شده و ایمن باشد می تواند سالیان سال حافظ جان و مال شما باشد.

 بهترین درب ضد سرقت که میتوان خرید چیست و چه مشخصاتی دارد؟

بهترین درب ضد سرقت موجود در بازار درب های ضد سرقت ترک و ایتالیایی هستند. البته درب های ضد سرقت ایتالیایی دیگر در بازار ایران حضور ندارند و برخی برند های درب های شرکت های ترکیه ای در بازار هست که دارای کیفیت و امنیت بالا هستند. برای انتخاب یک درب ضد سرقت ایمن و با کیفیت باید قبل از هر موضوعی به فروشگاه و یا سایت های معتبر در این زمینه رجوع کنیم تا بهترین گزینه را به ما ارائه دهند.

بهترین برند ها و فروشگاه های معتبر درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت خوب چه مشخصاتی باید داشته باشد؟

در وهله اول درب ضد سرقت باید دارای چهارچوب فلزی با ضخامت 1.5 میل به همراه قید های مهاری و رنگ کوره ای الکترواستاتیک باشد. داخل این چهار چوب ها پس از نصب باید توسط ملات سیمان یا بتن پر شود تا به هیچ عنوان امکان تغییر شکل آن وجود نداشته باشد. قسمت دوم درب کلاف آن است که باید جهت ساخت آن از ورق ضخامت 1.5 و 3 میل به صورت ترکیبی استفاده شود. و قید هایی با پروفیل قوطی فلزی به فاصله حداکثر 40 سانتی متر از هم متصل شود. این پروفیل ها بایداز نوع جداره ضخیم باشند.

تعویض سریع و آسان درب قدیمی ورودی آپارتمان با درب ضد سرقت ترک

  • وزن درب ضد سرقت ترک بسته به طرح و مدل درب ضد سرقت بین 65 تا 120 کیلو گرم می باشد.

رویه درب ضد سرقت ترک معمولا از MDF درجه یک و با کیفیت تولید می گردد. پوشش نهایی درب میتواند رنگ پلی اورتان و یا روکش طبیعی چوب هایی مانند راش، بلوط، گردو و یا ریشه گردو باشد. همچنین رویه درب ضد سرقت میتواند از نوع فلزی و یا SPL باشد. 

تعویض درب قدیمی آپارتمان با درب ضد سرقت ترک چقدر زمان لازم دارد؟

به طور معمول کندن درب قدیمی و نصب درب جدید ضد سرقت به چند عامل بستگی دارد که باید قبل از انجام به روئیت کارشناس برسد اما به طور معمول تعویض درب ضد سرقت حدودا 4 تا 5 ساعت زمان لازم دارد. اگر در حال باز سازی منزل و آپارتمان خود هستید بهتر است نصب درب ضد سرقت در مراحل پایانی صورت گیرد. البته اگر ابعاد مورد نظر شما خارج از استاندارد هست حتما درب مورد نظر خود را سریع تر سفارش دهید، زیرا به طور معمول تحویل درب ضد سرقت ترک حدود 30 تا 40 روز زمان لازم دارد مگر اینکه بر اساس ابعاد استاندارد و یا از درب های موجود استفاده کنید.

تعویض سریع و آسان درب قدیمی ورودی آپارتمان با درب ضد سرقت ترک

نکات مهم که در زمان نصب درب ضد سرقت باید به آن توجه داشته باشید

در زمان نصب درب ضد سرقت می بایست به چند نکته توجه کرد. یکی از این نکات پر کردن کف چهار چوب است. قبل از نصب درب می بایست کف چهار چوب کاملا با ملات خاک کچ و یا سیمان پر شود. مورد بعد تراز بودن درب است. درب باید حداقل از چهار قسمت به دیوار مهار گردد. پس از اطمینان از نصب صحیح و عملکرد درست درب می بایست داخل چهارچوب درب ها با ملات سیمان پر گردد. 

نحوه خرید درب ضد سرقت ترک

شما میتوانید برای مشاوره و خرید درب های ضد سرقت با شماره های تماس 02144088935 و 05138387100 در روز های غیر تعطیل از ساعت 9 تا 21 تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha