• سه‌شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403070302303
  • خبرنگار : 50176

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان:

نتیجه هشت سال دفاع مقدس اقتدار نیروهای مسلح در دنیا بود

نتیجه هشت سال دفاع مقدس اقتدار نیروهای مسلح در دنیا بود

ایسنا/لرستان فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان گفت: نتیجه هشت سال دفاع مقدس اقتدار نیروهای مسلح در دنیا بود

بختیار کرمی‌نیا امروز سوم مهرماه، در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح لرستان با نماینده ولی‌ فقیه در استان، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: این برنامه تجدید میثاقی با آرمان‌های مقدس امام خمینی(ره) و شهدا و جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس است.

وی با تبریک چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی رزمندگان اسلام در برابر جبهه کفر، ادامه داد: به گفته مقام معظم رهبری دفاع مقدس به وسیله خود مردم اداره شد، چراکه ارتش، سپاه و سایر نیروها متکی به ایمان، عشق و صفای مردم بودند.

کرمی‌نیا با اشاره به اینکه محور برنامه‌های ادارات ما در هفته دفاع مقدس و جنگ تحمیلی دستاوردهای هشت ساله دفاع مقدس است، افزود: در جنگ تحمیلی ما از تمامیت ارضی خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان نماد و الگوی مردم سالاری دینی، هویت ملی و اسلامی دفاع کردیم، در آن زمان تمام ابرقدرت‌های دنیا در یک جبهه قرار گرفتند و از صدام جنایتکار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان افزود: آحاد و اقشار مختلف مردم دفاع بی‌نظیر و جانانه انجام دادند که امام خمینی(ره) با رهبری خردمندانه و با تدبیر الهی خودشان در رأس این فداکاری قرار داشت و ایشان به واسطه شخصیت جامع‌الابعادی که داشتند در زمینه‌های مدیریتی، فرماندهی و اخلاقی به‌عنوان یک الگو و اسوه برای رزمندگان اسلام بودند.

وی تأکید کرد: نقش مقام معظم رهبری چه در زمانی که در شورای عالی دفاع فعالیت داشتند و چه زمانی که به‌عنوان رئیس جمهور بودند بسیار مؤثر بود و حضورشان در میدان نبرد و رزم و در کنار رزمندگان و سخنرانی‌هایی که در نمازهای جمعه داشتند، مردم و رزمندگان را به سمت جبهه‌های نبرد تشویق می‌کردند.

کرمی‌نیا تصریح کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس ۱۰۰۰ روز نبرد جنگی فعال داشتیم که ۷۹۳ روز حمله از طرف رزمندگان اسلام و ۲۰۷ روز حمله از طرف نیروهای عراقی بود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با اشاره به اینکه نباید نقش معنوی روحانیت را در زمان جنگ فراموش کنیم، افزود: بیش از ۲۷۵۷ نفر روحانی شهید داریم که در آن زمان هم در لباس مبلغ و هم در لباس رزمنده در جبهه حضور داشتند، که نتیجه هشت سال دفاع مقدس اقتدار نیروهای مسلح در دنیا بود.

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم سپاه که از بطن انقلاب به‌وجود آمده، در حوزه بسیج و جبهه مقاومت در سر تا سر دنیا نقش‌آفرینی می‌کند، موشک‌های پیشرفته دنیا و به روز را می‌بینیم که توسط هوافضای سپاه ساخته می‌شود، توسط نیروی انتظامی نظم و امنیت و آسایش اجتماعی که داریم مدیون زحمات شبانه‌روزی و حضور میدانی فراجا هستیم.

کرمی‌نیا با اشاره به اینکه قبل از انقلاب ارتش وابسته به استکبار جهانی بود و بیش از ۵۰ هزار مستشار خارجی داشت، گفت: ارتش امروز روی پای خودش ایستاده و در بحث تولید پهباد، ساخت پناهگاه‌های هوایی و کمک به مردم در بلایای طبیعی حرفی برای گفتن دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha