• سه‌شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403070302261
  • خبرنگار : 50175

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آیت‌الله بروجردی:

ایمان و اعتقاد عمیق رزمندگان نقش مهمی در پیروزی‌ها داشت

ایمان و اعتقاد عمیق رزمندگان نقش مهمی در پیروزی‌ها داشت

ایسنا/لرستان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) گفت: ایمان و اعتقاد عمیق رزمندگان نقش مهمی در پیروزی‌ها داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌محمد رایگان امروز سوم مهرماه در یادواره شهدای دفاع مقدس که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، به بیان نکاتی پیرامون شرایط سخت و نابرابر رزمندگان در دوران دفاع مقدس پرداخت.

وی با اشاره به نقش مهم ایمان و اعتقاد در پیروزی‌های جبهه‌های جنگ، افزود: رزمندگان اسلام با دست خالی و در برابر تجهیزات و تسلیحات پیشرفته دشمنان ایستادگی کردند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس، علاوه بر قدرت نظامی، ایمان و اعتقاد عمیق رزمندگان نقش مهمی در پیروزی‌های آنان ایفا کرد.

رایگان بیان کرد: رزمندگان ما با تکیه بر اخلاق و ایمان در جبهه‌ها به مقابله با دشمن پرداختند و همین عامل بود که سبب شد تا در برابر تمام نابرابری‌ها و فشارها پیروز شوند.

همچنین در این مراسم غلام‌حسین گودرزی روایتگر دفاع مقدس، با اشاره به زمینه‌های شیطانی صدام و اهداف بلندپروازانه وی برای حکومت بر جهان، به نقش قدرت‌های غربی در تقویت و پشتیبانی صدام در جنگ علیه ایران پرداخت.

وی با تاکید بر این موضوع که بسیاری از پیش‌بینی‌های دشمنان درست بود، اما صدام یک نکته کلیدی را در محاسبات خود نادیده گرفته بود، افزود: صدام هرگز تصور نمی‌کرد که در برابرش، جوانانی با این سطح از ایمان و اراده ایستاده‌اند. دشمنان فکر می‌کردند که با تجهیزات و حمایت‌های بین‌المللی می‌توانند ایران را به زانو درآورند، اما محاسباتشان اشتباه بود.

این روایتگر خاطراتی از دوران جنگ و ایستادگی رزمندگان اسلام در شرایط دشوار را بیان و خاطرنشان کرد: این مقاومت‌ها نتیجه ایمان و توکل به خداوند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha