• سه‌شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403070302132
  • خبرنگار : 71938

منصوریان: رژیم صهیونیستی بقای خود را در تداوم جنگ و کشتار می‌بیند

منصوریان: رژیم صهیونیستی بقای خود را در تداوم جنگ و کشتار می‌بیند

نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران گفت: ایجاد بحران‌ها در منطقه و ترورهای هدفمند به دنبال اعمال آن سیاست و کشاندن پای هم پیمانانش به منازعه منطقه‌ای است.

به گزارش ایسنا، گقارد منصوریان، نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران امروز سه شنبه در نطق خود در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت حادثه معدن طبس به خانواده های جان باختگان آن گفت: رژیم صهیونسیتی با تحریک و حمایت بی‌قید و شرط بعضی از کشورها آتش بحران‌ها را افروخته است و قوانین و حقوق بین‌الملل را پایمال و به گسترش جنگ دامن می‌زند. رژیم صهیونیستی نمونه آشکار در منطقه خاورمیانه است که با حمایت گسترده تسلیحاتی و اطلاعاتی تعدادی از کشورها آنچنان گستاخ گردیده که به وضوح کلمه نسل کشی مردم بی‌پناه غزه را رقم می‌زند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی بقای خود را در تداوم جنگ و کشتار می‌بیند. ایجاد بحران‌ها در منطقه و ترورهای هدفمند به دنبال اعمال آن سیاست و کشاندن پای هم پیمانانش به منازعه منطقه‌ای است. رژیم اشغالگر در ماه‌های گذشته با کوچ اجباری و کشتار بی‌رحمانه مردم فلسطین ثابت کرده است که به ارزش‌های انسانی و اخلاقی اعتقادی ندارد . آن رژیم حتی در سرزمین‌های اشغالی نسبت به دیگر ادیان و اقوام اهانت و اعمال فشار می‌نماید. ارمنیان مسیحی ساکن در اراضی مقدس اشغالی که حضور چند صد ساله دارند و یکی از پایه‌های اصلی مسیحیان بیت المقدس می‌باشند با قدرت قهری شدید مورد اهانت و فشار قرار گرفتند و زمین‌های ثبت شده در تملک کلیسای ارمنی مسیحی تصاحب گردیده و به روحانیون مسیحی بی حرمتی صورت گرفته است . این نیز الگویی از پاکسازی تدریجی دیگر اقوام به دست صهیونیست از سرزمین‌های اشغالی است.

این نماینده مجلس با اشاره به تصرف قفقاز جنوبی توسط جمهوری آذربایجان با حمایت گسترده رژیم صهیونیستی نسبت به ایجاد کریدور زنگزور هشدار داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha