• سه‌شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403070301983
  • خبرنگار : 50187

شهردار:

شهر کرمان نیازمند توسعه مضاعف است

شهر کرمان نیازمند توسعه مضاعف است

ایسنا/کرمان شهردار، شهر کرمان را نیازمند توسعۀ مضاعف دانست و خواستار سرعت بیشتر توسعه‌یافتگی استان، به‌ویژه در مرکز استان شد.

محسن تویسرکانی شامگاه دوم مهرماه در نشست با مدیرکل بازرسی استان کرمان با اشاره به هماهنگی و همراهی اعضای شورای شهر با شهرداری؛ تعامل و همیاری در فرایند معمول بروکراسی را معمولاً طولانی دانست و از رئیس و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر، برای کوتاه‌کردن روند پیگیری کارها تا نتیجه نهایی تشکر کرد.

وی با بیان اینکه معتقدم در مسند اجرایی باید به‌سوی عملیاتی‌شدن کارها پیش رفت، گفت: دستگاه‌های نظارتی می‌توانند به‌خوبی در کنار شهرداری باشند.

شهردار کرمان، در مورد اقدام مغایر با قانون بیان کرد: با در نظرگرفتن قانون در بستر شفافیت، می‌توان از اختیارات خود استفاده و اقدام کرد و به‌ این شکل، از بسترسازی برای سوء‌استفاده پیشگیری و کارها را طبق روال پیش برد.

تویسرکانی، شهر کرمان را نیازمند توسعۀ مضاعف دانست و خواستار سرعت بیشتر توسعه‌یافتگی استان، به‌ویژه در مرکز استان شد و گفت: اگر شهر نابه‌سامان باشد، نگاه سرمایه‌گذار نسبت به سرمایه‌گذاری منفی خواهد بود. 

وی، همراهی دستگاه‌های نظارتی با شهرداری را راه‌گشای بسیاری از کارها دانست و به نظارت دقیق شورای شهر و عملکرد شهرداری کرمان اشاره کرد. 

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این دیدار گفت: در این دوره از شورا تلاش کردیم در حد توان و امکانات، به وظایف خود عمل کنیم و با در نظرگرفتن موازین قانونی، پا را از قانون فراتر نگذاریم تا نیازمند بازخواست نباشیم. 

علیرضا نادری یادآورشد: هرچند قانون ملزم نکرده، اما برای شفاف‌سازی درخصوص اعلام فهرست اموال و املاک اعضای شورای شهر کرمان، مشکلی نداریم و حاضر به پاسخگویی هستیم. 

 محمدرضا کمساری نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرمان نیز، از برگزاری جلساتی با دستگاه‌های خدمت‌رسان خبر داد و با بیان اینکه آنها بیشتر به‌دنبال مطالبات خود هستند تا انجام وظایف قانونی، تصریح کرد: گاهی اوقات این دستگاه‌ها حاضر به همکاری نیستند. 

وی در ادامه، به موضوع شفاف‌سازی مفاسد اقتصادی در جامعه اشاره کرد و خواستار رسیدگی به مفاسد و تخلفات اقتصادی، در ابتدای امور شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha