• دوشنبه / ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403070201727
  • خبرنگار : 50126

ایلام پایتخت خادمان سیدالشهداء(ع)

استاندار ایلام: اربعین در ایلام نظام‌مند شده است

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: در سه سال گذشته زیرساخت‌ها ایجاد، ساختارها تعریف و اربعین در ایلام نظام‌مند شده است.

حسن بهرام‌نیا امروز دوشنبه، ۲ مهرماه، در نشست  قدردانی از اصحاب رسانه در کنگره عظیم اربعین‌حسینی در سالن شهدای جمهور استانداری ایلام با  گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تسلیت درگذشت جمعی از هم‌وطنان بر اثر حادثه ناگوار معدن در طبس، اظهار کرد: شهدا با نثار خون خود، خلق امنیت و اقتدار کردند و تولید علم و فناوری  مرهون ایثار، استقامت و جهاد رزمندگان است. دفاع مقدس در واقع نماد پرافتخاری برای نسل‌های آینده است که برای همیشه به یادگار خواهد ماند.

وی گفت: مردم ایلام در دفاع مقدس نقش‌آفرینی خود را اثبات کردند و شیرزنان و شیرمردان کشورمان با همه وجود ایستادگی کردند. امروز در مقیاس منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای جایگاه نظام جمهوری اسلامی ممتاز است.

استاندار ایلام با قدردانی از اصحاب رسانه استان در انعکاس کنگره بزرگ اربعین، گفت: دیدم که چگونه خبرنگاران با عشق و سوز و گداز اهل‌بیتی با پای دل به میدان پرافتخار اربعین آمدند؛ از صمیم قلب و با همه وجود از همه اصحاب رسانه که در خلق حماسه اربعین تلاش کردند قدردانی دارم.

وی با یادآوری ثبت لحظات ماندگار جان‌فشانی رزمندگان دفاع مقدس توسط شهید آوینی، گفت: شهید مرتضی آوینی در مقطع بسیار سخت و سهمگین دوران دفاع مقدس با دوربین و قلم خود در جریان رگبار گلوله‌ها، خبر و فیلم تهیه کردند و با هنرنمایی خاصی این صحنه‌ها را به رشته تصویر درآوردند و روایت کردند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به درخواست خبرنگاران برای احداث قرارگاه رسانه‌ای در مرز مهران، عنوان کرد: قرارگاه رسانه‌ای اربعین برای خبرنگاران در بهترین نقطه مرز مهران احداث می‌شود و این موضوع امروز تعیین تکلیف و تا پایان همین هفته اجرایی می‌شود.

وی در ادامه به کاهش تصادفات منجر به فوت در استان ایلام اشاره کرد و گفت: اربعین امسال در مقایسه با اربعین سال گذشته ۵۷ درصد تصادفات منجر به فوت  کاهش یافت. 

استاندار ایلام، نقد منصفانه و انعکاس مشکلات مردم‌ را بهترین هدیه خبرنگاران به مدیران ذکر کرد و بیان داشت: نقد منصفانه و پیشنهادات سازنده خبرنگاران را با جان و دل می پذیریم چراکه این نقدها می‌تواند سازنده باشد.

 دکتر بهرام‌نیا گفت: کماکان تا آخرین لحظه مسئولیت وظیفه داریم خدمت‌گذار مردم باشیم و تا آخرین لحظه کاری با تمام وجود تلاش خواهیم کرد و انتظار است شما خبرنگاران در این مسیر به ما کمک کنید.

وی با اشاره به اهتمام مدیران استان برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین‌حسینی، گفت: برای باشکوه برگزار شدن کنگره اربعین‌حسینی ریل‌گذاری کردیم. در سه سال گذشته زیرساخت‌ها ایجاد، ساختارها تعریف و اربعین در ایلام نظام‌مند شده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha