• دوشنبه / ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403070201714
  • خبرنگار : 50199

فرمانده سپاه کربلا:

انفجار در ساخت فیلم جنگل کنترل شده بود

انفجار در ساخت فیلم جنگل کنترل شده بود

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه کربلا گفت: در ساخت فیلم جنگل، لاستیک آتش زده شد تا درختی آتش نگیرد؛ ‌اقدامی مغایر با پروتکل محیط زیست صورت نگرفته است، همچنین انفجار نیز کنترل شده بود.

سردار سیاوش مسلمی دوشنبه، ۲ مهر در نشست خبری دومین کنگره ملی ۱۴۵۰۰شهید سرافراز استان مازندران و هفته بزرگداشت دفاع مقدس که ساختمان ستاد مرکزی کنگره شهدای مازندران برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون از برگزاری کنگره شهدای مازندران استقبال خوبی انجام شد و ۵۰۰ خانه محروم ساخته و یا بازسازی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: عناوین برنامه‌ها شامل، به «هفت تپه» بر می‌گردیم، اجلاسیه مدال عشق پهلوانان کشتی در مجموعه شهید سلیمانی، اجلاسیه دانشجویان و فرهیختگان، دانش آموزان و فرهنگیان تحت عنوان «همکلاسی آسمانی»، در سالن شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

سردار مسلمی از برپایی نمایشگاه هوا فضا و دفاع مقدس خبر داد و افزود: در حال نوشتن ‌فیلمنامه شهید تورانی هستیم که این سریال ساخته شود.

وی با بیان اینکه امسال ۸ استان در حال برگزاری کنگره شهدا هستند که برخی در تابستان، پاییز و زمستان برگزار می‌کنند، تصریح کرد: مازندران تنها استانی که توانست نمایشگاه کتاب دفاع مقدس را برگزار کند.

وی از برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در قائمشهر خبر داد و افزود: این نمایشگاه از ۸ تا ۱۳مهر با حضور ۱۲۰ناشر ملی و پنج ناشر بین‌المللی برگزار خواهد شد و همچنین ۲ نمایشگاه عفاف و حجاب و لوازم التحریر نیز با ۶۰ غرفه از البسه‌های ایرانی و اسلامی و نوشت افزار نیز دایر می‌شود.

سردار سیاوش مسلمی در رابطه با خبر منعکس شده آتش سوزی جنگل برای ساخت فیلم گفت: تمام‌ مکاتبات قانونی با مسوولین‌ محلی انجام شد و تمام امکانات ایمنی انجام شده و هیچ آتش سوزی از درختان انجام نشده است.

وی گفت: در ساخت فیلم، لاستیک آتش زده شد تا درختی آتش نگیرد؛ ‌اقدامی مغایر با پروتکل محیط زیست صورت نگرفته است، همچنین انفجار نیز کنترل شده بود.

فرمانده سپاه کربلا گفت: این فیلم در حوزه جنگل‌های مازندران در حال ساخت است و کار فیلم‌برداری ۱۵ مهر به پایان می‌رسد.

سردار مسلمی افزود: بازدید میدانی توسط محیط زیست مازندران انجام شد و هیچ آسیبی به محیط زیست ‌و درختان مشهود نبود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha