• دوشنبه / ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403070201516
  • منبع : نمایندگی کردستان

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

هر آنچه که امروز داریم از شهدا و برکات دفاع مقدس است

هر آنچه که امروز داریم از شهدا و برکات دفاع مقدس است

ایسنا/کردستان رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: دستاوردهای ارزشمند امروز ما از جانفشانی های شهدا در دوران دفاع مقدس است که فراموش شدنی نخواهد بود.

فریدون عبدالملکی امروز دوشنبه(۲ مهرماه) در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در پردیس مرکزی دانشگاه، ضمن اشاره به اهمیت برگزاری این مراسم در سال های گذشته و تاثیرات مثبت آن در زندگی اظهار کرد: یادآوری جانفشانی های شهیدان ما و برگزاری این چنین محفل‌های ارزشمندی موجب ایجاد برکات مثبتی در زندگی ما خواهد شد و هرگز نباید فراموش کنیم که پیشرفت و موفقیت امروز خودمان را مدیون چه کسانی هستیم.

وی از دستاوردهای دانشگاه در حوزه پزشکی و بهداشت در ۹ ماهه گذشته صحبت کرد و افزود: در شش ماه اخیر با برگزاری ۹ اردوی جهادی توسط همکاران جهادگر دانشگاه علوم پزشکی کردستان توانسته ایم به بیش از دو هزار نفر خدمت جهادی پزشکی به صورت رایگان ارائه کنیم که این عملکردها نشان از روحیه جهادی و شهادت گونه همکاران است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان همچنین به اولین پیوند کلیه در استان اشاره و دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به عنوان بیست و دومین دانشگاه در این زمینه برشمرد و بیان کرد: یقینا ادامه راه خدمت و جهاد به مردم عزیز استان در تمام عرصه های پزشکی با تمام قدرت و بیش از پیش ادامه خواهد داشت.

عبدالملکی در پایان از تلاش‌های همکاران در بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی کردستان تقدیر می‌کند و بر اهمیت همکاری و همدلی در این مسیر تأکید می‌نماید.

در ادامه سرهنگ گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان به بررسی اهمیت هفته دفاع مقدس و نقش تاریخی ملت ایران در این دوره پرداخت.

تقدیر از فعالان اردوهای جهادی، خدمات بیمارستان تک تخصصی جراحی چشم و دندانپزشکی و همچنین اجرای زیبای زنده به همراه دف نوازی با موضوع مداحی رسول‌الله از حسن ختام این مراسم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha