• دوشنبه / ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403070201347
  • خبرنگار : 71610

ضربات سهمگین مقاومت غزه به ارتش رژیم صهیونیستی با انهدام ۲ تانک و ۳ بولدوزر

ضربات سهمگین مقاومت غزه به ارتش رژیم صهیونیستی با انهدام ۲ تانک و ۳ بولدوزر

علی‌رغم حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در نوار غزه، اما رزمندگان مقاومت همچنان پس از گذشت ۳۵۳ روز ضربات سنگینی را به اشغالگران وارد می‌کنند و به حملات زمینی و هوای خود ادامه می‌دهند.

به گزارش ایسنا، گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که با انجام یک حمله هوایی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی محور «فیلادلفیا» در طول مرز جنوب نوار غزه و مصر هدف قرار داده است.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، گردان‌های القسام در بیانیه دیگری از گرفتار کردن یک تیپ پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی در کمینی در شرق شهر رفح خبر داد.

نیروهای حماس با انجام این کمین سه بولدوزر نظامی ار نوع «D۹» و ۲ دستگاه تانک «مرکاوا» را در تقاطع «جورج» با راکت‌های «یاسین ۱۰۵» و بمب هدف قرار داده و آنها را منهدم کردند.

در جریان این عملیات همچنین شماری از نظامیان رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند.

گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی نیز اعلام کرد: با خمپاره‌های ۶۰ میلی‌متری مواضع دشمن در شمال استان مرکزی در نوار غزه را هدف قرار دادیم.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه امروز وارد سیصد و پنجاه و سومین روز خود شده است و در حالی که جنایات دشمن علیه غیرنظامیان همچنان ادامه دارد، رزمندگان مقاومت نیز در حال ضربه زدن به ارتش این رژیم در محورهای مختلف نبرد زمینی هستند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به‌اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha