• دوشنبه / ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403070201307
  • خبرنگار : 50973

وجود چرخه کامل دانشگاه نسل سوم در پردیس/ ورود چهار رشته تحصیلی جدید به دانشگاه آزاد پردیس

وجود چرخه کامل دانشگاه نسل سوم در پردیس/ ورود چهار رشته تحصیلی جدید به دانشگاه آزاد پردیس

ایسنا/تهران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس از ورود چهار رشته جدید به این دانشگاه خبرداده و از ایجاد چرخه کامل دانشگاه نسل سوم در پردیس سخن گفت.

حسین اصغری شیوائی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس به ایسنا گفت: دانشگاه آزاد واحد علوم‌وفناوری پردیس به عنوان یک واحد ویژه در حوزه علوم و فناوری شناخته و تعریف شده و تنها دانشگاه موجود در ناحیه نوآوری بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: با همکاری ایجاد شده بین اساتید و دانشجویان با پارک علم و فناوری تعریف دانشگاه نسل سوم در این واحد دانشگاهی اجرایی شده است.

شیوائی توضیح داد: در تعریف دانشگاه نسل سوم شاهد وجود چرخه تحصیلی کامل به معنای دانش آموختگی، کارآموزی، مهارت آموزی و اشتغال را شاهد هستیم.

رئیس واحد دانشگاهی علوم و فناوری پردیس تشریح کرد: چرخه کامل دانشگاه نسل سوم در این واحد دانشگاهی وجود داشته و دانشجویان می توانند همزمان با تحصیل و طی مسافتی کوتاه در شرکت‌های دانش بنیان مشغول به کار شوند.

وی با اشاره به تقاضای بالا برای حضور در این دانشگاه، اضافه کرد: با تلاش معاونت آموزشی دانشگاه رشته‌های جدیدی همچون مهندسی پزشکی، میکروبیولوژی، حسابداری و مدیریت کسب کار به این دانشگاه اضافه شده است.

شیوائی گفت: ۳۰ درصد از شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس در حوزه مهندسی پزشکی فعالیت دارند که این امر اکوسیستم مناسبی را برای ایجاد این رشته بوجود آورده است.

وی یکی از مباحث مهم در زمینه فعالیت دانشگاه نسل سوم را برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی دانسته و اضافه کرد: در حال حاضر همایش‌های هوش مصنوعی و اینترنت اشیا بصورت سالیانه در این واحد دانشگاهی برگزار شده و در تلاش هستیم که همایش‌های حوزه انرژی را هم بصورت برنامه‌ریزی شده برگزار کنیم.

انتهای پیام/

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha