• دوشنبه / ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403070201285
  • خبرنگار : 50455

سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود

سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود

ایسنا/قم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از برگزاری سومین جشن مهر سینمای ایران در قم به منظور تجلیل از سینماگران استانی خبر داد و گفت: این مراسم در روز پنجشنبه ۵ مهرماه و در آستانه سالروز ورود حضرت معصومه(س) در پردیس سینمایی بازار شهر برگزار می‌شود.

امیرعلی عموزاده امروز ۲ مهرماه در گفت‌وگویی خبری با اشاره به برگزاری دو دوره آیین مهر سینمای ایران در استان قم و سراسر کشور، اظهار کرد: امسال نیز جشن مهر سینمای ایران با حمایت سازمان سینمایی به منظور تکریم اهالی سینما در استان‌ها برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی در سه سال گذشته توجه به هنرمندان و فیلمسازان استانی بوده و بر این اساس، امسال در سومین سال برگزاری جشن مهر سینمای ایران قرار داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف جشن مهر سینمای ایران در استان‌ها تقویت روابط بین هنرمندان و توجه به سینماگران استانی است.    

عموزاده تصریح کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال سومین جشن مهر سینمای ایران در استان قم با هدف تجلیل از سینماگران و فعالان سینمای استان برگزار می‌شود.

وی به نحوه انتخاب برگزیدگان سومین جشن مهر سینمای ایران در استان قم اشاره کرد و گفت: در اولین جشن مهر سینمای ایران در قم سوابق و جوایز و افتخارات هنرمندان استان در چهار دهه از سوی اعضای هیئت انتخاب مورد ارزیابی قرار گرفت، در سال گذشته آثار تولید شده و دارای کسب عنوان در جشنواره‌های سینمایی در بازه زمانی یک ساله بررسی شدند و امسال در سومین دوره توجه پررنگی به برگزیدگان جشنواره‌های سینمایی شده و همچنین میزان تلاش و دیده‌شدن هنرمندان قمی در این رویدادها مورد توجه بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تصریح کرد: امسال فعال‌ترین سینماگران استانی در بخش‌های کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه‌نویسی، فیلمبرداری، مستند، انیمیشن، فیلم کوتاه، مدرس سینما، سینمادار استانی، مؤسسه تولید فیلم و توسعه‌دهنده زیرساخت‌های سینمایی تجلیل می‌شوند.

عموزاده اضافه کرد: دو سینماگر پیشکسوت و ایثارگر نیز در سومین جشن مهر سینمای ایران در قم تقدیر می‌شوند.

وی تصریح کرد: همچنین در این مراسم سینماگر منتخب استان به منظور تجلیل در جشن ملی «مهر سینمای ایران» که در روز ۱۱ مهر با حضور هنرمندان و دست‌اندرکاران سینمای سراسر کشور در تهران برگزار خواهد شد، معرفی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در پایان با دعوت از همه سینماگران و  فعالان عرصه سینمای استان برای حضور در سومین جشن مهر سینمای ایران در قم، گفت: این مراسم در روز پنجشنبه ۵ مهرماه و در آستانه سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ در پردیس سینمایی بازار شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha