• دوشنبه / ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403070201133
  • خبرنگار : 50294

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان خبر داد

تامین سوخت بیش از ۳۵ هزار دستگاه ادوات کشاورزی در کردستان

تامین سوخت بیش از ۳۵ هزار دستگاه ادوات کشاورزی در کردستان

ایسنا/کردستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از مصرف بیش از ۹۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان در شش ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد.

جهانبخش نوکانی امروز (دوم مهر) در دیدار با فرماندار شهرستان دیواندره بابیان این مطلب اظهار کرد: این شرکت با تهیه زیر ساخت‌های لازم و هماهنگی‌های صورت گرفته سوخت ۳۵ هزار و ۴۰۰ دستگاه ادوات بخش کشاورزی استان را به صورت الکترونیکی توزیع می‌کند.

نوکانی سپس به مباحث کشاورزی و فعالیت ۷ هزار و ۶۰۰ دستگاه ادوات کشاورزی در شهرستان ‏دیواندره اشاره کرد و افزود: در شش ماهه نخست امسال در بخش کشاورزی این شهرستان ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفتگاز تامین و توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ‏‏۱۳ درصدی همراه بوده است. ‏

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از فعال بودن ۸ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵ جایگاه سی ان جی در ناحیه دیواندره خبرداد و اظهار کرد: عملیات احداث یک باب جایگاه عرضه سوخت نیز در دست اقدام است که با توجه به تعداد مجاری عرضه موجود و گستردگی جغرافیایی مطلوب این جایگاه‌ها، زمینه ارائه خدمات مطلوب و دسترسی بهتر شهروندان به فرآورده‌های نفتی به خوبی مهیا شده است.

این مقام مسئول به آغاز تامین و ذخیره سازی نفت سفید مورد نیاز بخش روستایی استان و توزیع الکترونیکی آن اشاره کرد و افزود: هم اکنون ۶ هزار خانوار نفت سفیدسوز در استان وجود دارند که سهمیه سالیانه آنان بر روی کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب شارژ می‌شود.

نوکانی در ادامه با اشاره به اجرای طرح تخصیص نفتگاز در مسیر بر اساس اسناد حمل برخط در راستای ساماندهی چرخه عرضه و تقاضای نفتگاز، عدالت در توزیع و صیانت از منابع ملی، مقابله با قاچاق و مصرف نامتعارف سوخت و... خواستار همکاری و تعامل فرمانداران و سایر ادارات مترتب با این شرکت جهت اجرای مطلوب این طرح در استان شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha