• یکشنبه / ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403070100636
  • خبرنگار : 50471

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند:

شروع سال تحصیلی ۳۰هزار دانش‌آموز نهاوندی

شروع سال تحصیلی ۳۰هزار دانش‌آموز نهاوندی

ایسنا/همدان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند، گفت: امروز حدود ۳۰هزار دانش‌آموز در شهرستان نهاوند سال تحصیلی جدید را با شور و نشاط آغاز کردند.

محمد قیصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: آموزش و پرورش نهاوند در قالب پروژه مهر، تمامی اقدامات لازم را به منظور آغاز مهری باشکوه انجام داده است و امسال در شهرستان نهاوند قریب به ۳۰ هزار دانش‌آموز، سال تحصیلی جدید را با شور و نشاط آغاز کردند.

وی افزود: این تعداد دانش‌آموز که حدود دو هزارو ۲۰۰ نفر آنان ورودی پایه اول ابتدایی هستند، در ۲۳۶ آموزشگاه و در قالب هزارو۲۰۰ کلاس درس ساماندهی شده‌اند.
قیصری با اشاره به تغییر کاربری ساختمان اداری آموزش و پرورش نهاوند در شهرک شهید حیدری از اداری به آموزشی، تصریح کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته، این مهم محقق شد و برای شروع این پروژه پنج میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه پروژه استخر دانش‌آموزی شهر نهاوند نیز آغاز به کار کرده است، گفت: استخر دانش‌آموزی شهر نهاوند بعد از چندین سال غیرفعال بودن، در روزهای اخیر پیمانکار پروژه مشخص شده است و با اعتبار ۱۳میلیارد تومان به زودی روند تکمیل پروژه آغاز خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش نهاوند در ادامه از اهدای ۵۰۰ پک لوازم‌التحریر به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان کم‌برخوردار شهرستان توسط خانواده خیّر معلم زنده‌یاد داود عصاری خبر داد.

قیصری یادآور شد: با صلاحدید خیرین و نماینده ایشان در شهرستان، بعد از هماهنگی‌های لازم، این بن‌ها برای اهدا به دانش‌آموزان کم‌برخوردار، در اختیار ادارات آموزش و پرورش، بهزیستی، هلال‌احمر و مؤسسه خیریه رهروان زینبی دوخواهران قرار گرفت.

وی ضمن تشکر و قدردانی ویژه از خانواده‌ی محترم معلم زنده‌یاد داود عصاری، دوستان و همراهان محترم ایشان، از تمامی خیرین عزیزی که به دانش‌آموزان کم برخوردار جهت آغاز مهری پرشور و نشاط و بدون دغدغه کمک می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

در سه سال اخیر، خانواده محترم معلم زنده‌یاد «داود عصاری» و همراهان ایشان جدای از کمک‌هایی که به مراکز درمانی و ورزشی و مؤسسات خیریه داشته‌اند، حدود پنج‌میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مدارس و دانش‌آموزان کم‌برخوردار شهرستان نهاوند، اهدا کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha