• یکشنبه / ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403070100613
  • خبرنگار : 50567

زنگ مهر در جزیره قشم

زنگ مهر در جزیره قشم

ایسنا/هرمزگان معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از نواخته شدن زنگ مهر و ایثار و مقاومت همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، در مدارس بخش مرکزی و شهاب و به صورت ویژه در مدارس "هنرستان فخری زاده" قشم، حضرت خدیجه کبری شهر سوزا و ملاصدرا طبل با شعار ملی "برای ایران، برای مدرسه" خبر داد. 

ادریس راموز معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، با اعلام این خبر بیان داشت: آیین بازگشایی مدارس جزیره جهانی قشم روز یکشنبه اول مهرماه همزمان در هنرستان جدید التاسیس شهید فخری زاده با حضور فرزند این شهید بزرگوار برگزار شد. 

وی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده با ادارات آموزش و پرورش منطقه آزاد قشم آیین زنگ مهر با حضور رییس هیات مدیره و مدیر عامل، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، ائمه جمعه شهرستان، مدیران آموزش و پرورش و ادارات دولتی در مدارس منتخب برگزار شد.

راموز در ادامه با بیان اینکه مجموعه اقدامات خوبی از سوی سازمان برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی انجام شده، اضافه کرد: تفاهم نامه فی مابین سازمان منطقه آزاد و سازمان نوسازی مدارس جهت ساخت و احداث کلاس های مورد نیاز، مشارکت در تجهیز کلاس ها، برنامه ریزی اجرای کیفیت بخشی دورهای آموزشی ویژه معلمین و  دانش آموزان در طول سال تحصیلی و همچنین تهیه کیف مهربانی، تهیه پرچم، اهدا  گل رز به کلیه مدارس ، تهیه پرچم انجام شده تا شروع سال تحصیلی با شور و نشاط بیشتری  همراه باشد.

وی درخصوص اجرای طرح کیف مهربانی در سال تحصیلی جدید بیان داشت: این طرح مختص دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت در راستای حمایت و افزایش انگیزه دانش آموزان بوده با محوریت  کمیته امداد و اداره بهزیستی شهرستان اجرا گردید و تعداد ۱۳۵۰ کیف مهربانی حاوی لوازم التحریر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بین دانش آموزان مذکور توزیع گردید. 
راموز در پایان خاطرنشان ساخت: دانش آموز ایرانی؛ سرمایه ملی" است و مقوله  آموزش نقش بسیار مهمی در ارتقای سطوح فرهنگی و اجتماعی جامعه دارد و تمامی تلاش‌ها برای این است که نسل آینده جزیره جهانی قشم را مهیای بالندگی علمی سازیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha