• یکشنبه / ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403070100575
  • خبرنگار : 50673

زنگ مهر، ایثار و نماز در بندرعباس نواخته شد

زنگ مهر، ایثار و نماز در بندرعباس نواخته شد

ایسنا/هرمزگان امروز با حضور استاندار هرمزگان، به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ مهر، ایثار و نماز در بندرعباس نواخته شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز یکشنبه یکم مهرماه، در آیین بازگشایی مدارس در بندرعباس ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهارداشت: توسعه مقوله‌ای تحول آفرین است که راه میان‌بری ندارد و اگر می خواهیم به توسعه پایدار برسیم مسیر آن از آموزش نیروی انسانی می گذرد.

استاندار هرمزگان گفت: با تمرکز بر روی مسائل آموزشی باید شرایطی فراهم شود که استعدادهای نهفته همه دانش آموزان شکوفا شود.

وی با اشاره‌ به موفقیت صبا معصوم نیا در کنکور سراسری و کسب رتبه اول در رشته تجربی تصریح کرد: کسب رتبه یک کشور در کنکور کاری فوق العاده‌ای است و نشان می‌دهد هر کدام از دانش آموزان استعداد خاصی دارند و رسالت ما فراهم کردن زمینه برای شکوفایی این استعدادها است.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه نام یک مدرسه در هرمزگان به نام صبا معصوم نیا خواهد شد، گفت: کسب رتبه اول نشان داد که این ظرفیت در استان و نظام آموزشی استان به ویژه مدیران و معلمان‌ هرمزگان وجود دارد و می توانند رتبه یک کنکور را تربیت و تحویل جامعه دهند.

وی با تأکید بر نقش و جایگاه ویژه معلم و مدیران مدارس اظهارداشت: سد رتبه برتر کنکور برای هرمزگانی‌ها شکسته شده و پس از این باید انتظار داشت صباهای دیگر در استان داشته باشیم‌ اما به عنوان استاندار از صبا و تمام استعدادهای کشور می‌خواهم برای ساختن ایرانی قوی و آبادتر برای تحویل به نسل بعدی تلاش کنند.

وی با تأکید بر اینکه سند تحول آمورش، محور برنامه‌های آموزشی است، گفت: هر برنامه‌ای نیازمند اصلاح ،بازنگری و به روزرسانی است و باید شهامت اصلاح اشتباهات را داشت و برنامه ای دقیق برای تربیت و آموزش دانش آموزان تدوین کرد.

وی در پایان با اشاره به آموزش در مناطق محروم استان نیز گفت: در حال حاضر در سطح استان ۷ مدرسه تک دانش آموزی داریم این بدان معناست که ایران اسلامی حتی برای تربیت یک فرزند هم توان می‌گذارد تا نشان دهد همه دانش آموزان برای ما مهم هستند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha