• یکشنبه / ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403070100429
  • خبرنگار : 71496

عقب‌نشینی اشغالگران از بخش قدیمی در نابلس و زخمی شدن ۲ کودک فلسطینی

عقب‌نشینی اشغالگران از بخش قدیمی در نابلس و زخمی شدن ۲ کودک فلسطینی

پس از اینکه رزمندگان مقاومت خودروی مورد استفاده در جریان نفوذ اشغالگران را منهدم کردند و باعث تلفات در صفوف نیروهای صهیونیست شد، نیروهای اشغالگر مجبور به عقب نشینی از شهر قدیمی نابلس شدند. در تیراندازی اشغالگران صهیونیست در شهر نابلس سه فلسطینی از جمله ۲ کودک زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، گروهی از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (یکشنبه) به بخش قدیمی شهر نابلس یورش برده و با گلوله‌های واقعی تیراندازی کردند.

به گزارش خبرگزاری «معا» فلسطین، هلال احمر فلسطین نیز امروز اعلام کرد در یورش نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به شهر نابلس که با تیراندازی اشغالگران همراه بود، سه فلسطینی از جمله دو کودک ۱۵ و ۱۷ ساله از ناحیه پا زخمی شد. همچنین یک جوان ۲۷ ساله فلسطینی نیز از ناحیه کمر زخمی شد و به بیمارستان انتقال پیدا کرد.

شبکه خبری «المیادین» نیز به نقل از برخی منابع میدانی در کرانه باختری اشغالی اعلام کرد: فلسطینی‌ها خودروی نیروهای ویژه اسرائیلی را که از آن برای ورود به شهر نابلس استفاده کردند، تخریب کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد ارتش این رژیم در بخش قدیمی شهر نابلس عملیات نظامی را اجرا کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از یورش نیروهای ویژه‌اش به نابلس، استحکامات نظامی را به نابلس منتقل کرد.

همچنین رسانه‌های این رژیم اعلام کردند: پس از افشای یک گروه نیروهای مخفی در شهر نابلس، درگیری‌هایی در این شهر آغاز شد و تعداد نیروهای اسرائیلی افزایش پیدا کرد.

گردان شهدای الاقصی نیز اعلام کرد: نیروی ویژه صهیونیستی به شهرک قدیمی در نابلس نفوذ کردند اما مجاهدان ما با مسلسل و مواد منفجره با آن‌ها درگیر شدند.

گردان‌های شهدای الاقصی افزود تلفات مستقیم در میان صفوف نیروی ویژه دشمن به جا ماند.

خبرنگار المیادین در کرانه باختری خروج نیروهای اشغالگر از شهر نابلس را پس از لو رفتن حضور نیروی ویژه مخفی اشغالگران را تایید کرد.

منابع میدانی در کرانه باختری گزارش دادند که رزمندگان مقاومت خودروی نیروهای ویژه را که در جریان نفوذ به مرکز شهر نابلس مورد استفاده قرار گرفته بود، منهدم کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha