• یکشنبه / ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۲۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403070100027
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

مدیر کل آموزش و پرورش استان:

بیش از ۹۰۸ هزار دانش آموز سیستانی و بلوچستانی در کلاس‌های درس حاضر شدند

بیش از ۹۰۸ هزار دانش آموز سیستانی و بلوچستانی در کلاس‌های درس حاضر شدند

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه تعلیم و تربیت استان آمادگی همه جانبه و کامل برای ورود به سال تحصیلی جدید را دارد و امروز یکشنبه یک مهر، بیش از ۹۰۸ هزار دانش آموز در کلاس‌های درس حاضر شدند.

حسن بروشکی در گفت وگو با ایسنا، افزود: تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش استان در حوزه ستادی و صف بر آن بوده تا در سال تحصیلی جدید شرایطی متفاوت و متمایز برای دانش آموزان رقم خورد و فرزندان این سامان با انرژی مضاعف و شور و نشاط خاصی در کلاس‌های درس حضور یابند.

وی افزود: از همین روی دستگاه تعلیم و تربیت استان آمادگی همه جانبه برای بازگشایی مجدد مدارس و حضور بیش از ۹۰۸ هزار دانش آموز را در کلاس‌های درس دارد.

بروشکی ادامه داد: شعار سال تحصیلی جدید که از سوی وزارت آموزش و پرورش تعیین و ابلاغ گردیده، "برای ایران برای مدرسه" خواهد بود و این مهم نشانگر ضرورت توجه ویژه به تقویت همه جانبه مدارس در شاخص‌های مختلف آموزشی و تربیتی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: در سال تحصیلی جدید به دنبال ارتقاء توانمندسازی معلمان و دانش آموزان خواهیم بود و در این راستا از همه ظرفیت‌های آموزشی درون و برون سازمانی بهره‌گیری خواهیم کرد.

وی گفت: معلمان صبور و سختکوش سیستانی و بلوچستانی در شرایط خاص جغرافیایی استان کاری جهادی و عظیم را به عنوان رسالتی سترگ بر عهده دارند و برای تربیت فرزندانی آگاه، فکور، توانمند و انقلابی تلاش خواهند کرد.

وی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تاثیرگذار در تحقق اهداف نظام آموزشی، مشارکت و همراهی دیگر مجموعه‌ها و به ویژه خانواده‌ها و اولیا با برنامه‌های آموزش و پرورش و به ویژه مدارس خواهد بود.

بروشکی خاطرنشان کرد: همگان می‌دانیم که توسعه جامعه در گرو توسعه آموزش و پرورش است و اگر به دنبال جامعه قوی و تاثیرگذار هستیم باید مدارسی قوی داشته باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال تحصیلی جدید در سایه همت و اراده همگانی در شاخص‌های گوناگون و حوزه‌های مختلف برای دانش آموزان استان اتفاقات خوشایندی رقم خورد و نتایج و دستاوردهای درخشانی حاصل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha