• شنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۳:۴۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403063120133
  • خبرنگار : 50188

شهردار عنوان کرد:

مجموعه بزرگ فرهنگی، ورزشی و گردشگری ۱۰۰ هکتاری در رفسنجان احداث می‌شود

مجموعه بزرگ فرهنگی، ورزشی و گردشگری ۱۰۰ هکتاری در رفسنجان احداث می‌شود

ایسنا/کرمان شهردار رفسنجان گفت: مجموعه بزرگ فرهنگی، ورزشی و گردشگری در زمینی به مساحت بالغ‌بر ۱۰۰ هکتار تا دو ماه آینده در رفسنجان کلنگ‌زنی می‌شود که بهترین شهربازی استان کرمان نیز در این مجموعه احداث می‌شود.

مجید کهنوجی شامگاه ۳۱ شهریور در مراسم جشن میلاد پیامبر(ص) و امام صادق (ع) در رفسنجان، اظهار کرد: شهرداری رفسنجان در حوزه ترافیک اقدامات زیادی را برای رفع گره‌های ترافیکی شهر انجام داده است.

وی افزود: با احداث میدان شهید ناظرنیا در ورودی رفسنجان از سمت نوق، احداث میدان شهید محمدی و بازگشایی بلوار قدس(شهید حاج‌علی محمدی‌پور، از طریق بلوار شهید قنبری، بلوار پرستار، بلوار شهید هنری و امتداد آن در بلوار امام صادق(ع) که به بلوار کوثر ختم می‌شود، توانستیم رینگی دور تا دور شهر ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: اگر قبلأ می‌خواستیم این مسیر را از طریق مرکز شهر طی کنیم، نیم ساعت زمان لازم بود که با احداث این رینگ، طی این مسیر به نصف یا کمتر کاهش‌ یافته است.

شهردار رفسنجان با اشاره به احداث میدان جدیدالاحداث صنعت مس و دو بانده کردن آن تا میدان امام حسین علیه‌السلام، تصریح کرد: دو باند به بلوار خلیج‌فارس اضافه و این معبر چهارخطه شد. همچنین بلوار ولایت چهارخطه شد تا در آستانه سال تحصیلی گره‌های ترافیکی شهر کاهش یابد.

کهنوجی ادامه داد: در سمت چپ بلوار ولایت نیز از میدان امام خمینی(ره) تا میدان شهید رئیسی بوستان دو کیلومتری احداث می‌شود که علاوه بر بوستانی خانوادگی و مسافر، محلی برای پخت انواع غذاهای ایرانی و رفسنجان و گذر غذا خواهد بود.

شهردار رفسنجان بیان کرد: میدان شهید رئیسی نیز که تا کمتر از یک‌سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، یک مجموعه گردشگری در ورودی شهر از سمت یزد خواهد بود که مجهز به رستوران و محلی برای عرضه صنایع دستی و ظرفیت‌های گردشگری شهرستان رفسنجان است.

کهنوجی اضافه کرد: مجموعه بزرگ فرهنگی، ورزشی و گردشگری در زمینی به مساحت بالغ‌بر ۱۰۰ هکتار تا دو ماه آینده در رفسنجان کلنگ‌زنی می‌شود که بهترین شهربازی استان کرمان نیز در این مجموعه احداث می‌شود. سعی داریم در فاز اول این مجموعه، شهربازی را احداث کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha