• شنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403063119828
  • خبرنگار : 50976

فرمانده ارشد نظامی آجا در فارس و کهگیلویه و بویراحمد:

دفاع مقدس به الگویی برای مبارزه علیه دشمنان تبدیل شده است

دفاع مقدس به الگویی برای مبارزه علیه دشمنان تبدیل شده است

ایسنا/فارس فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دفاع مقدس و پیروزی در این جنگ، الگویی برای مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی در میدان‌های سخت نظامی و جنگ شناختی تبدیل شده است.

ابوالقاسم رضایی امروز، ۳۱ شهریورماه در برنامه رژه نیروهای مسلح که در بلوار زرهی برگزار شد، هفته دفاع مقدس را گرامی‌ داشت و بیان کرد: عظمت این واقعه شگرف در یک برهه برجسته و مهم تاریخ کشور در مقابل تجاوز دشمن مشخص است، هرچند که تلاش‌های انجام شده در تشریح این آزمون دشوار، سرنوشت ساز و موفق تنها ذره‌ای از اقیانوس پهناور و عمیق اقدام جانانه و شجاعانه یک ملت به بزرگی نام ایران در مقابل تهاجم دشمنان بوده است.

وی ادامه داد: ایستادگی ۸ ساله، مقاومت و دستیابی به پیروزی‌های بی‌شمار در این رخداد در برابر دنیای استکبار حاصل وحدت، یک‌دلی، اعتماد به نفس، اراده راسخ و ایمان محکم مردم ایران قابل مشاهده است.

رضایی تاکید کرد: پیروزی نیروهای مسلح در کنار رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) و مقام معظم رهبری و یاری خداوند متعال شکل گرفت که به الگویی بارز برای مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی دشمنان انقلاب اسلامی در میدان‌های سخت، نظامی و جنگ شناختی تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در فارس، در آستانه دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس، با گرامیداشت یاد و نام و شهیدان و آزادگان سرافراز و ادای احترام به جایگاه رفیع خانواده‌های آنان، ضمن تجدید بیعت با فرمانده کل قوا در راستای نیل به اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب در مسیر شهدا قدم برمی‌دارند.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توکل به خداوند بزرگ زیر پرچم محمدی به ملت ایران اطمینان خاطر می‌دهیم که با صلابت روز افزون و تقویت مؤلفه‌های قدرت و با بازدارندگی فعال همچنان در مسیر رشد و تعالی، خود را برای ساختن فردای بهتر برای فرزندان این مرز و بوم با اراده پولادین و عزمی راسخ آماده نگه داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha