• شنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403063119804
  • خبرنگار : 50189

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش:

دوران دفاع مقدس، رویدادی منحصربه‌فرد در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

دوران دفاع مقدس، رویدادی منحصربه‌فرد در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

ایسنا/کرمان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش گفت: دوران دفاع مقدس، منحصر به فردترین رویدادی است که می‌توان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران از آن یاد کرد. 

امیر غلامعلیان صبح امروز ۳۱ شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمان اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گفته وی، بدون شک دوران دفاع مقدس و دوران دفاع غیرتمندانه از حدود و ثغور جمهوری اسلامی ایران که توسط نیروهای مسلح از جمله ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج مردمی سال‌های ۵۹ تا ۶۷ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت، منحصر به فردترین رویدادی است که می‌توان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران از آن یاد برد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا از شباهت بی‌نظیر دوران دفاع مقدس با انقلاب اسلامی سخن به میان آورد و گفت: در جنگ تحمیلی مانند پیروزی انقلاب با دست خالی در مقابل دشمنان به پیروزی رسیدیم، به‌طوری که در آن دوران از ۲۸ کشور اسیر داشتیم.

وی رهبری و تدبیر بی‌بدیل امام راحل را یکی دیگر از رموز پیروزی شکوهمند ایران در جنگ تحمیلی اعلام کرد و افزود: تاریخ دفاع مقدس مملو از رشادت‌ها و دلاورمردی‌هاست و افتخارمان این است که مرزهای ما در دوران هشت ساله دست نخورد.

به گزارش ایسنا، رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این مراسم گفت: به اذعان دشمن، نیروهای جمهوری اسلامی با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری به نیرو و قدرتی لایتناهی تبدیل شده است.

به گفته وی براساس اذعان اندیشکده‌ها و موسسات راهبردی دشمن، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با استعانت از فرامین مقام معظم رهبری به یک قدرت فرامنطقه‌ای تبدیل شدند.

جلالی، نیروی دریایی، قدرت موشکی، جنگ نیابتی و قدرت نرم را از دیگر مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی برشمرد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha