• شنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403063119799
  • خبرنگار : 71516

گروه‌های مقاومت فلسطین شهادت فرمانده حزب‌الله لبنان را تسلیت گفتند

گروه‌های مقاومت فلسطین شهادت فرمانده حزب‌الله لبنان را تسلیت گفتند

گروه‌های مقاومت فلسطین شهادت فرمانده ارشد حزب‌الله لبنان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا، گردان‌های «شهید ابوعلی مصطفی»، شاخه نظامی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین شهادت «ابراهیم عقیل»، فرمانده عملیات ویژه حزب‌الله لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت را تسلیت گفت و تاکید کرد: هدف قرار دادن شهید ابراهیم عقیل و همراهانش و مردم ما در لبنان تنها بر پافشاری و ثبات ما برای ادامه راه شهدا با مبارزه و جنگ تا زمان آزادی کامل خاک فلسطین و بازپس‌گیری تمام حقوق ملت ما و آزادسازی مناطق اشغالی لبنان و سوریه می‌افزاید.

طبق گزارش المیادین، در بیانیه این گردان‌ها آمده است: در این لحظات تاریخی و سرنوشت ساز تاکید می‌کنیم که این حملات بر قدرت و صلابت ما می‌افزاید. دشمن اگر فکر می‌کند که سنگرهای ما فروپاشیده در توهم به سر می‌برد. سنگرهای ما با عزم و اراده و پایداری ملت و مقاومتمان باقی است.

جنبش حماس نیز تاکید کرد: شهادت ابراهیم عقیل در راه قدس نشان دهنده وحدت سرنوشت و مسیر است. ما به وعده خداوند و پیروزی ایمان و اعتماد داریم.

این جنبش تاکید کرد: این جنایت رژیم صهیونیستی حماقتی است که بهای آن را می‌پردازد و خون شهدا شعله‌ آتشی خواهد بود که این رژیم را در بر خواهد گرفت و ما را به نابودی آن نزدیک خواهد کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز شهادت ابراهیم عقیل و همراهانش را تسلیت گفت و تاکید کرد: هدف قرار دادن فرماندهان بر پایداری و ثبات مقاومت می‌افزاید. فرمانده عقیل نماد شجاعت و قهرمانی و مبارزی جسور در راه فلسطین و فرماندهی با درایت بود که از هر لحظه‌ای از زندگی خود در راه آزادسازی سرزمین و دفاع از عزت و کرامت این امت استفاده کرد.

گردان‌های ناصر صلاح الدین، شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت در فلسطین نیز شهادت ابراهیم عقیل به همراه تعدادی از مبارزان مقاومت در حمله رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت و از نقش بزرگ ابراهیم عقیل که تمام زندگی‌اش را در راه مقاومت فدا کرد و نقش بزرگی در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین داشت، تمجید کرد.

این گردان‌ها افزود: جنایت ترور این فرمانده نشان می‌دهد که مقاومت اسلامی و حزب‌الله ارکان رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورده است و به کابوسی تبدیل شده که دشمن صهیونیستی و رهبران و شهرک نشینان آن را دنبال می‌کند.

جنبش مجاهدین فلسطین نیز تاکید کرد: شهادت فرماندهانی از حزب‌الله لبنان در نبرد دفاع از قدس و یاری کردن ملت فلسطین باعث تقویت وحدت در این امت می‌شود و نشان دهنده درست بودن راه و وحدت سرنوشت و مسیر است. ما از فداکاری‌های مبارزان حزب‌الله قدردانی و موضع ثابت آنها در حمایت از ملت فلسطین را تحسین می‌کنیم.

این جنبش تاکید کرد: سیاست ترورها هرگز اراده مقاومت را در هم نمی‌شکند و قدرت و بازدارندگی دشمن صهیونیستی را به آن باز نخواهد گرداند. این جنایت‌های بزدلانه نشان دهنده شکست و ناتوانی دشمن صهیونیستی در مقابل پایداری، مبارزه و مقاومت ما و جبهه‌های پشتیبانی است.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین هم تاکید کرد: پاسخ حتمی به جنایت رژیم صهیونیستی در بیروت بحران این رژیم را افزایش می‌دهد. این جنایت به دیگر جنایت‌های ارتش تروریستی و کابینه جنایتکار و فاشیست این رژیم اضافه می‌شود.

این جبهه تاکید کرد: جنایت‌های دشمن صهیونیستی و گسترش جنگ نسل کشی هیچ گزینه‌ای را در مقابل امت ما و ملت‌های منطقه به جز مقاومت و جنگ با تمام ابزارها نمی‌گذارد. این جنگ دفاع از سرنوشت و وجود است.

بامداد امروز -شنبه- حزب‌الله لبنان رسما اعلام کرد حاج «ابراهیم عقیل» فرمانده جهادی جنبش حزب‌الله در پی حمله عصر جمعه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است. 

در پی حمله رژیم صهیونیستی به بیروت، تاکنون ۱۶ نفر شهید و ۴۴ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha