• جمعه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403063019667
  • خبرنگار : 50177

رئیس جهاد دانشگاهی استان خبر داد:

اجرای پنجمین دورۀ طرح توانمندسازی «صدف» در لرستان

اجرای پنجمین دورۀ طرح توانمندسازی «صدف» در لرستان

ایسنا/لرستان رئیس جهاد دانشگاهی لرستان از برگزاری طرح فناوری «صدف» با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در استان خبر داد.

فرهاد فرامرزیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جهاد دانشگاهی لرستان  برگزاری دوره‌های توانمندسازی با هدف حمایت از ایجاد اشتغال است.

وی از برگزاری پنجمین دوره از طرح توانمندسازی صدف با حمایت معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس در لرستان خبر داد و افزود: برگزاری طرح فناوری صدف به میزبانی مرکز رشد جهاد دانشگاهی خواهد بود.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان ادامه داد: این طرح فناوری در فازهای مختلف و سرفصل‌هایی چون آشنایی با اکوسیستم فناوری و نوآوری، خودشناسی و شناخت سبک‌های شغلی، مهارت‌افزایی در حوزه مهارت‌های نرم و نیز طراحی مسیر شغلی برگزار می‌شود.

فرامرزیان با بیان اینکه طرح آموزش و توانمندسازی «صدف» طرحی علمی در فازهای مختلف است، خاطرنشان کرد: در کنار ارائه سرفصل‌های آموزشی؛ بازدیدهای عمومی و تخصصی شامل بازدید از پارک‌های علم و فناوری و سایر ساختارهای توسعه فناوری و نوآوری از جمله مراکز رشد، شتاب دهنده‌ها، فن بازارها و کارخانه‌های نوآوری و نیز ارائه مشاوره شغلی و منتورینگ پیش‌بینی شده است.

وی جامعه هدف و مخاطبین طرح فناوری صدف را همه افراد تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان، دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مقاطع مختلف تحصیلی که حداکثر دو سال از زمان فارغ التحصیلی آنان گذشته باشد اعلام کرد و افزود: متقاضیان جهت ثبت‌نام به سایت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان لرستان به آدرس Lorestan.jde.ir مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۶۳۹۷۹۴۱۳ تماس حاصل کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد لررستان بیان کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام جهت طرح فناوری صدف را ششم مهرماه برشمرد و گفت: زمان شروع کلاس‌های این طرح از روز دهم مهرماه سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha