• جمعه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403063019593
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه یاسوج:

صهیونیست‌ها هر چه جنایت بیشتری انجام دهند به پایان عمر خود نزدیک‌تر می شوند

صهیونیست‌ها هر چه جنایت بیشتری انجام دهند به پایان عمر خود نزدیک‌تر می شوند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: صهیونیست‌ها جانورهای بسیار خطرناکی برای جهان بشریت هستند و هرچه جنایت بیشتری انجام دهند، به مرگ و پایان عمر خود نزدیک تر می‌شوند.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۳ یاسوج با بیان اینکه دشمنان تلاش داشتند که با ظلم، ستم و بردگی بر جهان حاکم شوند و ملت ما زیر بار همچین ظلم و ستمی نخواهد رفت، افزود: امروز در غزه و فلسطین حوادث تلخی اتفاق می‌افتد و مردم فلسطین در سرزمین خود با ظلم مبارزه می‌کنند و این مشکلاتی که امروز گریبان گیر جامعه اسلامی شده، ناشی از سیاست‌های آمریکا، جبهه استکبار و استعمار است.  

وی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس اظهار کرد: آغاز تحصیل، رشد و ارتقاء علمی و فرهنگی جامعه و فرزندان این سرزمین میمون و مبارک است و باید همه دستگاه‌های مختلف و اولیای دانش‌آموزان باید همکاری لازم را داشته باشند و دانش آموزان نیز درس بخوانند.  

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه فضای مجازی ذهن نوجوانان و جوانان ما را مشغول کرده، خاطرنشان کرد: اگر نوجوانان و جوانان ما به جای حضور بیش از حد در فضای مجازی وقت خود را صرف درس و مدرسه کنند، علامه دهر خواهند شد. 

آیت الله حسینی تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از دانش آموزان به درس توجهی ندارند و به دنبال مطالب کاذب در فضای مجازی هستند و سواد، علم، دانش، ادب و فرهنگ در این مطالبات کاذب فضای مجازی خلق نمی‌شود. 

وی ادامه داد: معلمان نیز به تعلیم و تربیت دانش آموزان باید توجه داشته باشند و در شأن و شایستگی نظام، جامعه، انقلاب اسلامی و مکتب شیعه آنها را تربیت دینی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی را مد نظر داشته باشند.

امام جمعه یاسوج عنوان کرد: امروز آموزش و پرورش را در همه مباحث علمی امین خود می‌دانیم و معلمان باید به طور شایسته ضمن امانت داری، فرزندان این سرزمین را تعلیم و تربیت کنند.  

آیت الله حسینی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه مردم لبنان و انفجار پیجرها، افزود: این مسأله یک جنایت هولناکی است که با ابزارهایی دارای کاربرد رفاهی و آسایشی مردم را بمب گذاری کردند و این مورد نهایت جنایت صهیونیست‌هاست.  

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: صهیونیست‌ها جانورهای بسیار خطرناکی برای جهان بشریت هستند و هرچه جنایت بیشتری انجام دهند، به مرگ و پایان عمر خود نزدیک تر می‌شوند و هرچه جنایت‌ها بیشتر باشد، اراده ما مصمم‌تر از قبل در پایان دادن به عمر این رژیم غاصب خواهد شد.  

حسینی عنوان کرد: رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی هیچ ترحمی در وجود و سیاست ندارد و دست به کشتار، غصب، قتل، غارت و قحطی بر علیه انسان‌ها می‌زند که متاسفانه با همراهی غرب، آمریکا و انگلیس اتفاق می‌افتد. 

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: جبهه اسلام، انقلاب و مقاومت باید مسلح به سلاح روز و قدرتمند باشد تا بتواند در برابر دشمنان ایستادگی کنند. خداوند دستور داده تا می‌توانید مسلح باشید و به قدرت دست پیدا کنید تا بتوانید بر دشمنان خود، خدا، اسلام، انسانیت، عدالت و بشریت غلبه پیدا کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha