• جمعه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403063019573
  • خبرنگار : 50672

خطیب جمعه گرگان:

وحدت عملی و همدلی پاسخ دندان شکن به استکبار جهانی

وحدت عملی و همدلی پاسخ دندان شکن به استکبار جهانی

ایسنا/گلستان خطیب جمعه گرگان با اشاره به هفته وحدت و تداخل آن با آغاز هفته دفاع مقدس تاکید کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ظلم و تعدی استکبار جهانی است که هم میهنان ما با وحدت عملی و همدلی پاسخگوی آن ظلم عظیم بودند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های‌های سیاسی و عبادی نماز جمعه گرگان با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا کوتاه‌ترین مسیر برای کسب رضوان الهی و نزدیکی به خشنودی خداست.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور ظلم و تعدی استکبار جهانی و دست نشانده‌اش در رژیم بعث علیه ملت ماست، افزود: مجاهدت‌های جوانان غیور این میهن در برابر ده‌ها کشوری که به حمایت صدام آمده بودند دنیا را از خباثت علیه انقلاب اسلامی پشیمان کرد.

امام‌جمعه گرگان با تأکید بر اینکه آن روزها با دست خالی در برابر همه دنیا ایستادیم، خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند امروز که دامنه نفوذ ما تا عمق استراتژیک دشمن رفته و در بسیاری از حوزه‌های دفاعی و نظامی در دنیا سرآمد هستیم اجازه هیچ شیطنتی را به آن‌ها نخواهیم داد.

آیت الله نورمفیدی با تاکید بر اینکه نباید هیچگاه رشادت‌ها و ایثار شهدا که در راس آنها شهید حاج قاسم سلیمانی قرار دارد فراموش کرد، تصریح کرد:جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن و مجروح کردن جمعی از مردم لبنان بسیار دلخراش و دردناک بود که بدون شک ریشه این جنایت هم آمریکا است.

 وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خط مقدم ساختن آینده کشور است، ادامه داد: در آغاز سال تحصیلی جدید هستیم که ضمن تبریک به همه دانش‌آموزان و دانشجویان توصیه ما به مسئولان توجه بیشتر به این قشر برای ساختن آینده کشور توسط این عزیزان است.

امام جمعه گرگان با اشاره به میلاد مسعود نبی مکرم اسلام (ص) و هفته وحدت اسلامی، تصریح کرد: استان گلستان سال‌های متمادی است به لطف تدابیر داهیانه امام راحل عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب و هوشیاری علما و زعمای شیعه و سنی نمونه بارز و عملی وحدت و همدلی در جهان اسلام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha