• جمعه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403063019556
  • خبرنگار : 50536

امام جمعه تبریز:

اضمحلال رژیم کثیف صهیونیستی در آینده نزدیک محقق خواهد شد

اضمحلال رژیم کثیف صهیونیستی در آینده نزدیک محقق خواهد شد

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم به آخر خط رسیده و اضمحلال رژیم کثیف صهیونیستی در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز اظهار کرد: این رژیم به قدری ترسو و ذلیل است که نتوانسته شجاعانه در مقابل سربازان غزه و حزب الله لبنان بایستند و با حرکتی پست مواد منفجره در وسیله‌های ارتباطی مردم جای گذاشته تا آنها را زخمی و شهید کند.

وی افزود: این رژیم به آخر خط رسیده و به زودی با انتقامی که رهبر معظم انقلاب فرمودند شاهد فروپاشی این رژیم خواهیم بود و پشت سر رهبرمان در بیت المقدس نماز می‌خوانیم.

مطهری اصل به ۱۷ ربیع اول ولادت رسول گرامی اسلام و رئیس مذهب شیعه یعنی امام جعفر صادق اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در جلسه‌ای که با اهل سنت داشتند فرمودند که وحدت ما در حقیقت هویت امت اسلامی را نشان می‌دهد.

خطیب نماز جمعه تبریز ادامه داد: ما یک امت هستیم گرچه مرزها، سرزمین‌ها و کشورهای مختلف داریم اما آنها مربوط به کاغذ است در حالی که امت اسلامی یک هویت است و در سایه‌ی وحدت اسلامی به دست می‌آید.

وی به آغاز هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: به هفته‌ی دفاع مقدس چرا نمی‌گوییم دفاع از کشور یا مرزها؟ این کلمه مقدس خیلی مهم است مگر صدام ملعون به کمک آمریکا، شوروی سابق و اروپا فقط می‌خواست بعضی از استان‌ها و جزایر را بگیرد یا فقط طمع استان نفت خیز یعنی خوزستان چشم داشت؟ نه خود دشمنان آن زمان اعتراف کردند که هدف ما از این جنگ سقوط حکومت نوپای جمهوری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه جوانان جانشان را فدای اسلام کردند، گفت: بهای خون شهدا همان اسلام و ارزش‌های اسلام است و لذا این هفته به نام دفاع مقدس نام گرفت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بیان کرد: امروز هم دفاع جوانان ادامه دارد و در منطقه می‌جنگند، اما این جنگیدن برای خاک غزه، فلسطین و لبنان نیست بلکه برای حفظ اسلام در این مناطق است برای اینکه فلسطین آزاد شود تا بتواند به وظایف دینی خود عمل کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha