• جمعه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403063019544
  • خبرنگار : 50975

امام جمعه شهرکرد:

با وحدت و یکپارچگی به سوی آینده‌ای افتخارآفرین حرکت می‌کنیم

با وحدت و یکپارچگی به سوی آینده‌ای افتخارآفرین حرکت می‌کنیم

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امید است با تلاش، وحدت و یکپارچگی به سوی آینده‌ای افتخارآفرین حرکت کرده و نسل آینده که ایران‌مداران فردا خواهند بود، درخشان باشند.

حجت‌الاسلام والمسلیمن سید ابوالحسن فاطمی امروز ۳۰ شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت اول شخص عالم امکان، اشرف رسل، حضرت خاتم‌الانبیا محمد مصطفی(ص)، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با آن شخصیت عظیم، مردم چهارمحال و بختیاری را مورد عنایت قرار داده و دست پدری بر سر استان کشیدند.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: امید است در کنار یکدیگر در مسیر امیرالمونین (ع)، با همکاری و همیاری به سوی آینده‌ای درخشان و پر امید با وحدت و یکپارچگی حرکت کنیم.

وی ضمن تشکر از زحمات ۱۳ ساله حجت‌الاسلام نکونام، گفت: ایشان برای توسعه و پیشرفت استان تلاش بسیاری کردند، از زحمات ایشان قدردانی و با دعای خیر بدرقه‌شان می‌کنیم.

وی با اشاره به مناسبت پنجم مهرماه شکستن حصر آبادان، گفت: این روز برای ملت ایران بسیار مهم بود و به برکت خون شهدا و دلاوری‌های رزمندگان، جانبازان و ایثارگران یک وجب از خاک کشور به دشمن داده نشد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، ادامه داد: در طول تاریخ ایران جنگ‌های بسیاری اتفاق افتاده است که کشور ما در برخی از آن‌ها موفق بوده و در برخی شکست خورده، اما به برکت اخلاص امام خمینی (ره) هفته دفاع مقدس مایه افتخار مردم است.

وی ضمن تشکر از حضور مسئولان کشوری و استانی در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه، خاطرنشان کرد: امید است با تلاش، وحدت و یکپارچگی به سوی آینده‌ای افتخار آفرین حرکت کرده و نسل آینده که ایران‌مداران فردا خواهند بود، درخشان باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha