• جمعه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403063019504
  • خبرنگار : 71951

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

۳۳ هزار کلاس درس در شهرستان های استان تهران آماده پذیرش دانش آموزان است

۳۳ هزار کلاس درس در شهرستان های استان تهران آماده پذیرش دانش آموزان است

ایسنا/تهران مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: از ابتدای مهرماه ۳۳ هزار کلاس درس در شهرستان های استان تهران آماده پذیرش دانش آموزان است.

بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در مصلی صاحب الزمان (عج) ورامین و در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه ۳۰ شهریور ماه گفت: مردم ورامین قبل و بعد از انقلاب جانفشانی ها و رشادت هایی را در مسیر انقلاب اسلامی با تقدیم شهدای فراوان نشان دادند.

بهرامی در خصوص بازگشایی مدارس افزود: کشف استعدادهای دانش آموزان و پرورش در این راه و سپس شکوفایی آن برای خود فرد و اعتلای جامعه بسیار مهم است و در سند تحول بنیاد آموزش و پرورش به ۶ بخش رشد اعتقادی و دینی، علمی و فناوری، سیاسی و اجتماعی، اقتصادی، زیبایی شناختی و هنر و عرصه آخر زیستی و ورزشی از مبانی آن تعریف شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ادامه داد: امکانات و تجهیزات، برنامه درسی و مقام معلم سه رکن اساسی فراهم کننده عرصه تربیت است.

بهرامی گفت: از ابتدای مهرماه ۳۳ هزار کلاس درس در شهرستان های استان تهران آماده پذیرش دانش آموزان است و در دولت سیزدهم و در سه سال گذشته جذب ۱۲۲۸۸ معلم بومی صورت گرفته است.

این مسئول در خصوص آماده سازی مدارس شهرستان های استان تهران در آموزش و پرورش تصریح کرد: در بحث فضای آموزشی ۵۰ مدرسه در شش ماهه اول سال جاری به ما در شهرستان های استان تهران اضافه شد و در خصوص ارتقای سرانه آموزشی طبق آمار این سرانه از٣/۸ به ۵/۱۶ درصد ارتقا یافت و در بحث کتب درسی بیش از ۱۱ میلیون جلد کتاب در شهرستان های استان تهران توزیع شد و ثبت نام ها دانش آموزان نیز در تمامی مقاطع انجام شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان گفت: در مقطع متوسطه دوم افزایش ۱۲ درصدی از رشته های نظری به سمت کارآفرینی رفته است امسال در بحث مبانی فکری و اعتقادی نماز جماعت در تمامی مدارس انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha