• جمعه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403063019455
  • خبرنگار : 50660

مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری:

امیدواریم حجت‌الاسلام فاطمی جزو نمایندگان برجسته مقام معظم رهبری باشد

امیدواریم حجت‌الاسلام فاطمی جزو نمایندگان برجسته مقام معظم رهبری باشد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری ساده زیستی، صمیمی بودن و مردمی بودن را از ویژگی‌های برجسته حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی دانست و گفت: امیدواریم ایشان با توانایی‌هایی که دارد جزو نمایندگان برجسته مقام معظم رهبری باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدیان امروز ۳۰ شهریورماه در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری و آیین تکریم و معارفه‌ نماینده ولی فقیه استان، ضمن تبریک ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری استانی سربلند، شریف و پرافتخار است و مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته چرا که این استان مانند خورشید تابان در مرکز کشور قرار دارد.

مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری افزود: چهارمحال و بختیاری اسباب سربلندی را فراهم کرده است و افتخارات فراوانی مانند سردار اسعد بختیاری، شیرعلی مردان، سردار مریم بختیاری و شعرای بزرگی مانند عمان و دهقان سامانی، داراب بختیاری و مرید محمدی و... را دارد که مایه افتخار است.

محمدیان از خدمت حدود ۲۰ ساله‌ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام به عنوان چهارمین نماینده ولی‌فقیه چهارمحال و بختیاری تقدیر و تشکر کرد و گفت: به مردم این استان به دلیل انتخاب شخصیتی والا و برجسته به عنوان نماینده ولی فقیه تبریک می‌گویم.

وی ساده زیستی، صمیمی بودن و مردمی بودن را از ویژگی‌های برجسته حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی دانست و ادامه داد: امیدواریم ایشان با توانایی‌هایی که دارد جزو نمایندگان برجسته مقام معظم رهبری باشد.

مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به آیات قرآن کریم، گفت: خداوند در قرآن کریم در سخت‌ترین شرایط پیامبر را به عنوان الگو برای مسلمانان معرفی کرد و رسول خدا اسوه ایستادن در میادین سخت بود.

محمدیان بیان کرد: مدالی به واسطه الگوگیری از رسول خدا در ایستادن و مقاومت روی سینه مردم ایران اسلامی نصب است، چرا که مردم ۴۵ سال در مقابل استکبار جهانی ایستادند و خم به ابرو نیاوردند و همیشه سربلند بودند.

وی یکی از شاخه‌های جوانان مقاوم ما را مردم مظلوم و مقتدر غزه دانست و تصریح کرد: مردم غزه مظلوم و مقتدرند و تمام قدرت‌های دنیا در درون خود اعتراف می‌کنند که به هیچ یک از اهداف‌شان نرسیدند و باید از جریان مقاومت در منطقه حمایت کنیم.

محمدیان شکل‌گیری بیداری مردم به واسطه مقاومت را مهم دانست و ادامه داد: شرمنده بزرگواری و منت این مردم که با همه وجود ایستاده‌اند، هستیم.

مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری نکته کلیدی و پیام مهم مقام معظم رهبری در حکم حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی را تاکید بر جوانان دانست و افزود: ما از وقایع پیش از انقلاب مطلعیم ولی جوانان نمی‌دانند و اکنون در معرض شدیدترین هجمه‌های فضای مجازی هستند که دشمن با زینت دادن نداشته‌های خود، داشته‌های ما را تحقیر کرده که این امر باعث می‌شود تشخیص حقایق برای جوانان ما مشکل باشد. 

محمدیان تاثیرگذاری بر جوانان و جذب تک به تک جوانان را راهکاری برای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و گفت: باید در جمع‌های کوچک مانند مدارس، هیئت‌های مذهبی، مراکز تقویتی و... به سراغ جوانان برویم، حرف‌هایشان را بشنویم و منتظر نباشیم آنها به سراغ ما بیایند، چرا که این وظیفه ماست تا به جوانان فرصت کارکردن و فرصت خطا کردن بدهیم‌.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha