• جمعه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403063019445
  • خبرنگار : 50123

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری معرفی شد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری معرفی شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری با حکم مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان معرفی و از زحمات حدود ۲۰ ساله حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در این استان تقدیر به‌عمل آمد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی امروز ۳۰ شهریورماه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری و تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با اشاره به این‌که باید در کنار هم برای اعتلا و رشد معنوی و مادی این استان تلاش کنیم، گفت: از زحمات تمام افرادی که در این مراسم هستند، تشکر می‌کنم و امیدوارم با دعای خیر همگان در مسیری که قدم گذاشته‌ام، موفق باشم. 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: قطعا با تلاش همگانی مردم و مسوولان یک آینده روشن و با معنویت را برای این استان رقم خواهیم زد. 

وی با تاکید بر اینکه حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام یک مبلغ فعال در چهارمحال و بختیاری بود، عنوان کرد: این روحانی با مجاهدت‌های فراوان در طول دوره خدمت منشأ خدمات بسیاری در حوزه فعالیت‌های تبلیغی و عمرانی بوده که در کشور بی‌نظیر بود و قطعا مردم قدردان این خدمات هستند. این روحانی در تمامی زمینه‌ها کوشا بود و امیدواریم خاطرات خوشی از استان داشته باشند. 

هم‌چنین حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده سابق ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بابت تمام قصور در طول دوره خدمت در این استان عذرخواهی می‌کنم، اظهار کرد: امیدوارم مشمول دعای خیر همه مردم این استان باشم. 

وی با اشاره به اینکه برای تحقق اهداف تعیین شده در این استان تمامی مسئولان همکاری و حمایت لازم را داشتند، گفت: قطعا آینده این استان روشن خواهد بود. 

نکونام خاطرنشان کرد: حرف‌های زیادی برای گفتن ندارم و از حضور تمام حاضران در این مراسم تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha