• جمعه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403063019421
  • خبرنگار : 50975

انتخاب هوشمندانه مقام معظم رهبری اعتماد به مردم چهارمحال و بختیاری است

انتخاب هوشمندانه مقام معظم رهبری اعتماد به مردم چهارمحال و بختیاری است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، فرخشهر، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی حجت‌الاسلام فاطمی را محبوب مردم دانست و گفت: انتخاب هوشمندانه مقام معظم رهبری اعتماد به مردم استان است.

احمد راستینه امروز ۳۰ شهریورماه در جلسه شورای اداری و آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از عنایت مقام معظم رهبری بخاطر انتصاب شایسته و توجه ایشان به مردم ولایت‌مدار استان تشکر و اظهار کرد: پیام ایشان در خصوص عظمت مردم چهارمحال و بختیاری موجب حس غرور در تمامی مردم شد، مردمی که همیشه در دوران‌های حساس در صحنه بودند و جلوه‌هایی خاص از گذشت و ایثار را همواره در تمامی عرصه‌ها به تصویر کشیدند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، فرخشهر، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی از تلاش‌های شبانه روزی حجت‌الاسلام نکونام تشکر کرد و افزود: طی سال‌های اخیر همواره شاهد دغدغه و نگرانی ایشان برای توسعه استان بودیم، ایشان با رفتن به سفرهای شهرستانی از نزدیک دغدغه مردم را مشاهده و درصدد رفع آن‌ها تلاش کردند.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام نکونام در جلسات متعدد مسائل مهم استان را با دلسوزی عنوان می‌کردند، تصریح کرد: دفاع جانانه ایشان از مساله آب استان به عنوان نقطه ثقل ظرفیت‌های این استان که همواره از موضع حمایت و مطالبه‌گری در رکن پیگیری‌ها در جلسات، این مساله را مطرح کردند، ستودنی است.

حجت‌الاسلام فاطمی محبوب و مقبول تمام مردم چهارمحال و بختیاری است

راستینه امام جمعه معرفی شده را محبوب مردم دانست و گفت: مردم ایشان را به مردمی بودن می‌شناسند و به شدت به ایشان علاقه‌مندند.

وی انتصاب هوشمندانه مقام معظم رهبری را تبریک عرض کرد و افزود: مردم این استان در خدمت‌گذاری به نماینده جدید ولی‌فقیه آماده‌اند و جهت‌گیری انقلابی را همواره در راس امور قرار می‌دهند.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، فرخشهر، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان این استان در تمام دوران جهت‌گیری انقلابی داشتند و بنده به نمایندگی از جوانان اعلام آمادگی می‌کنم که در این جهت‌گیری انقلابی تلاش مضاعف خواهیم کرد.

راستینه کادرسازی برای ارتقای جوانان استان را لازم دانست و ادامه داد: جهت‌گیری انقلابی رکن مهم حل مسائل کشور است چراکه هرجا به جوانان مومن انقلابی تکیه کردیم کشور پیشرفت کرد و راه علاج کشور دولت جوان انقلابی است.

وی بیان کرد: با انتخاب به جا و شایسته نماینده ولی فقیه بومی اعتماد مقام معظم رهبری را جبران خواهیم کرد.

راستینه گفت: چهارمحال و بختیاری منطقه‌ای محروم و کمتر برخوردار است که مناطق محروم زیادی دارد، تلاش برای رفع محرومیت و انتظارات بی‌شمار مردم برای رفع محرومیت‌زدایی متوجه جایگاه نماینده ولی‌فقیه نیز است و همه باید تلاش کنیم تا مطالبات و مشکلات مردم حل و نگاه عادلانه در کشور جاری و ساری شود.

راستینه بیان کرد: امید است این استان به واسطه نگاه ویژه مقام معظم رهبری و انتخاب ولی فقیه بومی، رنگ محرومیت را از خود دور کرده و به نقطه شایسته خود نزدیک شود.

وی نماینده مجلس خبرگان رهبری آیت‌الله کیوانی را مایه افتخار استان دانست و افزود: ایشان با رای بی‌نظیر مردم در این جایگاه قرار گرفتند و به پاس هدایت‌ها و رهنمودها و ایجاد نقطه امن و اتکای مردم خدا را شاکریم.

راستینه در خصوص مساله غزه و مظلومیت مردم فلسطین، خاطرنشان کرد: مردم این استان مردم رزم و شهادتند و با دیدن کشتار وحشیانه این رژیم منحوس انتظار خون‌خواهی را از تمام مسئولان کشور دارند و آماده جهاد و مبارزه‌ هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha