• جمعه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403063019397
  • خبرنگار : 50038

زمینگیر شدن فرد شرور در ملایر

زمینگیر شدن فرد شرور در ملایر

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری یک نفر شرور حین شرارت توسط فرمانده یگان امداد این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: در پی مشاهده فردی شرور که با در دست داشتن یک تیغه قمه اقدام به ایجاد رعب و وحشت، عربده کشی، راه بندان و قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت برای خودروهای عبوری و شکستن شیشه یک دستگاه خودرو ۲۰۶ کرده بود را " فرمانده یگان امداد" شهرستان در یک اقدام شجاعانه و مقتدرانه زمین گیر کرد.

وی با بیان اینکه با حضور اکیپی از ماموران یگان امداد متهم دستگیر، به یگان انتظامی منتقل و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و هرکس مخل آن باشد و باعث آزار مردم و ایجاد ناامنی شود با برخورد پشیمان کننده پلیس روبرو خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه از دستگیری یک نفر توزیع کننده موادمخدر توسط ماموران فرماندهی انتظامی بخش جوکار خبر داد و افزود: ماموران فرماندهی انتظامی بخش جوکار در پی اطلاع از اقدام مجرمانه فردی در تهیه و توزیع موادمخدر در یکی از روستاهای بخش جوکار ، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم متهم را که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال تردد بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را به همراه مقادیری موادمخدر صنعتی و یک دستگاه کارت خوان که جهت فروش موادمخدر استفاده می کرد دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان ملایر ، ساکی تصریح کرد: امروز مواد مخدر به عنوان سرپل سایر جرائم امنیت و سلامت جامعه ما را در معرض تهدید جدی قرار داده و عزم پلیس ملایر در  برخورد قاطعانه با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر کاملاً جدی است.

فرمانده انتظامی ملایر در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری دو نفر اعضای باند سارقان انباری منازل و کشف ۱۴ فقره سرقت با تلاش و هوشمندی ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

ساکی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت انباری منازل در سطح شهر ملایر و به ویژه منازل آپارتمانی،  بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: ماموران پس از چندین روز تلاش شبانه روزی بی وقفه و استفاده از شگردهای خص پلیسی سرانجام متهم اصلی را شناسایی و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: متهم دستگیر شده که غیربومی و ساکن در شهرستان ملایر می باشد در بازجویی های تخصصی و در مواجهه با مدارک و مستندات به ۱۴ فقره سرقت انباری منزل با همدستی یکی از دوستانش و فروش آن اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه ماموران در ادامه این ماموریت، خریدار اموال سرقتی را نیز شناسایی و دستگیر کردند و تلاش جهت دستگیری دیگر متهم همچنان ادامه دارد، افزود: با تشکیل پرونده هر دو متهم به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha