• پنجشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403062919301
  • منبع : نمایندگی مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران:

دستاوردهای دفاع مقدس باید برای مردم تبیین شود

دستاوردهای دفاع مقدس باید برای مردم تبیین شود

ایسنا/مازندران رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه دستاوردهای دفاع مقدس باید برای مردم تبیین شود، گفت: تکریم ایثارگران و خانواده شهدای گرانقدر، تکلیف و امری ضروری است.

عباس پوریانی امروز در جلسه ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس دستگاه قضایی استان، با تبریک هفته وحدت و در پیش بودن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، یادآور ایثار فرزندان ایران اسلامی است که از خود گذشتند تا اسلام و انقلاب پایدار بماند و بر همه ما تکلیف است که از دستاوردهای شهدای گرانقدر حراست و پاسداری کنیم.
رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه جاری شود، بر لزوم مطالعه وصیت نامه شهدا تاکید کرد و گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای تببین ایثار رزمندگان در دفاع از ایران اسلامی است و باید از همه ظرفیت‌های دادگستری مازندران و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان برای تشریح دستاوردهای دفاع مقدس و برگزاری باشکوه مراسم این هفته، استفاده شود. 
پوریانی همچنین با یادآوری حماسه آفرینی لشکر ۲۵ کربلا در ماموریت‌های مهم دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس، مختص یک هفته خاص نیست و باید همواره مد نظر و مورد توجه ویژه قرارگیرد.
رئیس کل دادگستری مازندران، تکریم ایثارگران و خانواده شهدای گرانقدر را تکلیف و امری ضروری دانست و گفت: امنیت امروز جامعه مرهون خون پاک شهیدان است و تکریم خانواده شهدای گرانقدر، فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می‌کند.
همچنین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در این جلسه اظهار کرد: دفاع مقدس به جامعه نورانیت و معنویت داد و روحیه فداکاری و ایثار و مجاهدت در راه خداوند متعال را تقویت کرد.
سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» تصریح کرد: دفاع مقدس مکتب جهاد، شهادت، ایثار و فداکاری برای ملت ایران است و باید تلاش شود این ارزش‌های اسلامی ارزشمند به نسل‌های آینده منتقل شود. 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه یاد شهیدان باید زنده نگاه داشته شود، تاکید کرد: آمادگی و تعامل بسیار خوبی در مجموعه دستگاه قضایی استان برای برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس وجود دارد که باید از این ظرفیت ارزشمند به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

دستاوردهای دفاع مقدس باید برای مردم تبیین شود
سلامی افزود: امروز جامعه اسلامی نیازمند تقویت فضای معنوی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که قطعاً تحقق این مهم آسیب‌های اجتماعی را کاهش خواهد داد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: آموزه‌های دفاع مقدس می‌تواند به عنوان جایگزین حبس در برخی جرائم مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی دادگستری مازندران،سلامی تاکید کرد: مستندسازی عملکرد، فداکاری و ایثار پیشکسوتان دستگاه قضایی استان در دوران دفاع مقدس می تواند مورد توجه قرار گرفته و به عنوان یک گنجینه ارزشمند از دوران دفاع مقدس در تاریخ ثبت و درج شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha