• پنجشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403062919284
  • خبرنگار : 50176

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) خبر داد:

اجرای ۵۲۶ برنامه در هفته دفاع مقدس در لرستان

اجرای ۵۲۶ برنامه در هفته دفاع مقدس در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از اجرای ۵۲۶ برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد.

سردار نعمت‌الله باقری در جمع خبرنگاران که به مناسبت هفته دفاع مقدس در ساختمان ولایت مرکز عقیدتی سیاسی سپاه لرستان برگزار شد، بیان کرد: دفاع مقدس یکی از صفحات خوب در تاریخ چند ساله انقلاب اسلامی است و آیندگان ما نسبت به گذشته ما افتخار می‌کنند به این دلیل که ملت ما در یک برهه بسیار سخت افتخارآفرینی کردند.

وی ادامه داد: امروز منشأ هرچیزی که ما داریم دفاع مقدس بوده که اثرات آن در حرکت رو به جلوی جامعه و نظام نمایان است.

این مسئول افزود: شهادت بیش از ۴۰ هزار فلسطینی و مجروحان و شهیدان چند روز اخیر با چراغ سبز آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و با حضور میدانی رژیم اشغالگر قدس رخ داده است و دفاع مقدس هم با چراغ سبز آن‌ها اتفاق افتاد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان دفاع مقدس را یکی از گذشته‌های ناب انقلاب و مردم دانست که برخی می‌خواهند آن را وارونه جلوه دهند.

سردار باقری اظهار کرد: دفاع با تقدیم بیش از ۲۲۰ هزار شهید، ورود مردم به صحنه و هدایت‌های امام (ره) به دفاع مقدس تبدیل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان برگ زرین دیگری در تاریخ کشور ثبت شد.

وی با اشاره به اثرات دفاع مقدس، اضافه کرد: عامل شکست دشمن دفاع اولیه مردم بود که ماشین جنگی صدام را شکست دادند و امروز همان مردم به عنوان یک سرمایه اجتماعی بزرگ مسیر انقلاب اسلامی را ادامه می‌دهند.

باقری افزود: دفاع مقدس در یک امتداد و برهه زمانی نیست و امروز در محور مقاومت از تجربیات دفاع مقدس علیه رژیم اشغالگر قدس استفاده می‌کنند، دفاع مقدس پایان نپذیرفته بلکه باعث عزت نفس، استقلال و ایستادگی جمهوری اسلامی در مقابل بدخواهان دنیا شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس ۵۲۶ برنامه در استان برنامه‌ریزی شده و در حوزه اجرا ۲ هزار و ۱۷ برنامه تا سطح پایگاه‌ها دنبال می‌شود. 

وی بیان کرد: رژه نیروهای مسلح، زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، دیدار با نماینده ولی فقیه، افتتاح پروژه‌های عمرانی، سازندگی و محرومیت‌زدایی، دیدار تصویری رهبر معظم انقلاب با اقشار مختلف جامعه، راهپیمایی خانوادگی، رونمایی از ۱۵ جلد کتاب با محوریت دفاع مقدس و... از جمله برنامه‌هایی است که در هفته مقدس در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha